djgudleif Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Nå har jeg jobbet så mye i det siste (både på jobb og med egne prosjekter), at jeg kan bruke et par timer på spilling uten å få dårlig samvittighet! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 At jeg ikke trenger å jobbe så mye for å bruke et par timer på spilling uten å få dårlig sammvittighet Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Izismile.com gjer meg veldig glad spesielt http://izismile.com/2010/01/28/these_funny...ls_40_pics.html Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 En av de store gledene jeg opplever i hverdagen er å se hvor tåpelig andre mennesker oppfører seg og hvordan de reagerer på hverandre. De er som dyr. Nå har jeg lenge hatt gleden av å se hvordan en fyr i klassen min slaver rundt for ei jente i håp om at han skal få noe igjen, men hun bare utnytter ham som hun utnytter andre gutter som lar seg styre av hennes vakre utseende. Nå har gleden avtatt litt, så jeg sa ifra til fyren om hva hun driver med, og nå prøver han å rive seg løs fra henne på penest mulig måte. Jenta blir forvirret, og som et dyr reagerer hun med angst og forvirring. Dette har hun ikke opplevd før. Det er så moro å styre andre mennesker til å gjøre som jeg vil for min egen underholdnings skyld. Verden er min lekeplass. Og menneskene er mine spillebrikker. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 akuratt ferdig med kortet til svigerinna mi. ble skikkelig bra jo til å være nybegynner:D Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Skal pakke til Oslo-turen no. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Å finne ein god strategi i Bloons Tower Defense 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Å finne ein god strategi i Bloons Tower Defense 4 Tell me! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 (endret) Spike-o-pult på slutten av ei bein strekning, med innstillinga "last" slik at dei poppar flest muleg bloons Screw monkeys med piercing darts, det er spike-o-pult og glue gunner som teller! Og ein blade shooter for å luke ut dei som slepp unna. Den strategien funka perfekt til eg klarte å få nokre bananplantasjer, og kunne byrje å sett opp ice towers, missile launchers og plasma super monkeys. Mortars er gull verdt for å tynne ut enorme mengder bloons som kjem brå BFB. Eg spelte på det her brettet: Må prøve meg på Hard snart, spørs om det er like enkelt der Endret 28. januar 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
teaman Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Se på standupshow med Dylan Moran. Da smiler jeg i et par dager. Lenke til kommentar
Mord-Sith Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Å få gode tilbakemeldinger fra sjefene på jobben. Pluss det å få til å hjelpe kundene, og at de faktisk takker etterpå. Et takk utgjør så mye. Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 I går ble jeg fortalt av en på jobben at jeg lærer fort og bruker de kunnskapene godt Da fikk jeg en god følelse ^^ Lenke til kommentar
frds Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 At batterikvaliteten på mbp'en er så fantastisk. Lenke til kommentar
Zt Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 At jeg har funnet tonen med eksen og har nå verdens beste dager. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Mottok to filmer og et spill i posten. Da har jeg noe å sysle med utenom forumet... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Hahaha, Chatroulette på Prosjektor i timen gjør meg glad! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Infinity i morra! Psj. Det kalles internett-detektiv og det er veldig søtt.Nå er det vel fåtallet som mener at det er veldig søtt, tror jeg. Og jeg synes fortsatt at stalker passer bedre. OnT: Det er deilig å ha en ryddig og fin leilighet. Hysj på deg, du er bare gretten fordi jeg ikke har ei mappe på deg. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 At jeg har hatt en mye bedre dag enn vanlig. Herlig følelse. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hectors! Det var hyggelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå