svelemoe Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Å bruke 700 kr gjer meg glad (Ja, eg veit eg kunne ha bestilt billigare på CDON..) Det du ikke veit er at det tar bare noen få minutter og kjøpe på piratbrygga Eg hadde skamma meg om eg lasta ned såpass gode spel. Dessutan fekk eg 5000 kr i bursdagspengar, så eg måtte bruke litt Endret 27. januar 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Jeg satt og loka på Facebook, gikk inn på eventen til infinity @ gb, fant Kjell G fra Infinity der, så gjennom vennene hans og fant flere folk jeg har savna fælt de siste 6-8 årene. Folk som holdt meg oppe natta lang og som jeg har brukt flere tusen på. Folk som var flotte å ha med seg, og som jeg bare tenker tilbake på med gode minner. Greit nok, drømmedama er gift og har unger, men er fortsatt like vakker nå som hun var i 2002. Også er det svært tilfredsstillende å endelig ha etternavn på flere av folka, sånn at jeg kan fylle ut manglende informasjon om dem i filene og mappene jeg har på dem. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Samme her. Godt å eie det fysisk også. Ja, digg å kunne betrakt coverene, og å ta på og føle dem. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Nyeste nummer av FHM, cola på glassflaske og tyggetobakk. Ahhhh. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeg har endelig fått tak i to Grim Reaper-skiver. Lett etter det i et par år nå, var nydelig å endelig eie de. Mangler en riktignok, den skal også kjøpes inn. Se filmen hos Youtube Awesome! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 og å ta på og føle dem. Snakker vi fortsatt musikk? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Også er det svært tilfredsstillende å endelig ha etternavn på flere av folka, sånn at jeg kan fylle ut manglende informasjon om dem i filene og mappene jeg har på dem. wat Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 min hodeløse hund som sover hihihi hun er så søt Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Også er det svært tilfredsstillende å endelig ha etternavn på flere av folka, sånn at jeg kan fylle ut manglende informasjon om dem i filene og mappene jeg har på dem. watFår en følelse av stalker-vibber her. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Slapp av, han har sannsynligvis filer og mapper på dere óg. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Meg er det ikke mye å skrive om. "Liker metall, damer og WoW". ... føler at det er en beskrivelse mange på forumet faller inn under... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Også er det svært tilfredsstillende å endelig ha etternavn på flere av folka, sånn at jeg kan fylle ut manglende informasjon om dem i filene og mappene jeg har på dem. wat Hva? Jeg liker å kategorisere bildene mine, samt ha informasjon på forskjellige folk, hovedsaklig idoler og folk jeg digger. Samt heite chicks på TV. Også er det svært tilfredsstillende å endelig ha etternavn på flere av folka, sånn at jeg kan fylle ut manglende informasjon om dem i filene og mappene jeg har på dem. watFår en følelse av stalker-vibber her. Psj. Det kalles internett-detektiv og det er veldig søtt. Viser bare at vedkommende er interessert, og litt sjenert, og det er jo som sagt søtt. Dessuten bør folk være beæret over sånt. Slapp av, han har sannsynligvis filer og mapper på dere óg. Dessverre, Ida. Er nok bare på deg og de andre Idaene. Vel, de andre jentene på forumet. Gutter er ikke så interessant ... Vel, sånn bortsett fra Gisle og Heilage. Og slaskepus og Arinodin Og Bundy. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Er så utrolig takknemlig for at jeg har ATV å kjøre til skolen med! Jeg er den eneste som står parkert på sykkelparkeringene. Alle andre som kjører moped må ta buss til skolen fordi forholdene ikke tillatter dem på veien. Har kjørt ATVn hver eneste dag siden jeg begynte på Vgs, mens alle andre må parkere om vinteren og ta buss! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Dessverre, Ida. Er nok bare på deg og de andre Idaene. Vel, de andre jentene på forumet. Gutter er ikke så interessant ... Vel, sånn bortsett fra Gisle og Heilage. Og slaskepus og Arinodin Og Bundy. Hm. Hadde du ikke en på Nyhus óg? Og for å få med noe on topic: Det er snart helg og jeg får besøk. Det er hyggelig og gjør meg glad. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Hmm, ja faen. Stemmer. Jeg har en på Eivind også. Har ikke vært oppdatert på noen år, men ... Jeg ser ikke på meg som annet enn en samler da. Å samle gjør meg glad. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 For første gang på jævlig lenge, så var det faktisk en pen jente på tennisbanen. Fikk dessverre ikke pratet med henne, men hun var sannelig et fryd for øyet. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Psj. Det kalles internett-detektiv og det er veldig søtt.Nå er det vel fåtallet som mener at det er veldig søtt, tror jeg. Og jeg synes fortsatt at stalker passer bedre. OnT: Det er deilig å ha en ryddig og fin leilighet. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Er så utrolig takknemlig for at jeg har ATV å kjøre til skolen med! Jeg er den eneste som står parkert på sykkelparkeringene. Alle andre som kjører moped må ta buss til skolen fordi forholdene ikke tillatter dem på veien. Har kjørt ATVn hver eneste dag siden jeg begynte på Vgs, mens alle andre må parkere om vinteren og ta buss! Da er de pingler. Kjørte med moped hver dag jeg. Men så hadde jeg sykkel som var god på glatten og. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå