Datasmurf Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Albumet Fearless av Taylor Swift, men ikke si det til noen Taylor swift er sånt alle hører på. Men ingen sier at de hører på det. Hei jeg heter Sjur, hører på Taylor Swift og sier det til folk også. Akkurat som Lily Allen, Lady GaGa og Gabriella Cilmi Sånn ellers er jeg glad for den iskalde Urgen som står ved min side, og tanken på vafler når jeg kommer meg på skolen, gjør meg også glad. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Tror jeg har gått opp 3 kilo! (I muskler) Endret 26. januar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Nice! PS3 + 42 Full HD + Z 5500 + PS3mediaserver = Glede! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 (endret) Fikk min hodetelefonforsterker idag og jeg har kjøpt noen nye klær, samt at jeg har bestilt pensumbok til båtførerprøven. Endret 26. januar 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ga alle pengene jeg eide til en tigger i dag. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 6 kr Lenke til kommentar
Grand Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Ga alle pengene jeg eide til en tigger i dag. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 6 kr Tanken som teller Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Det å ligge på en solseng for så å få en papegøye lagt i skrittet. Ikke at akkurat dét var så hyggelig, men hele situasjonen hvor jeg våkner med en liggende papegøye der og en spanjakk som vil ta bilde av det, gjorde meg glad. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 En slik boks gjorde meg nettopp glad. Bare så dumt at det var den siste og at de ikke selges i Norge. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Fikk prøvd ut parkerings-assistenten idag, noe så utrolig morro!! Så fikk jeg tilbud om å låne en 08 Mercedes S-klasse av en kamerat av pappa, bare synd jeg ikke har lappen enda... Men tanken var god! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 En slik boks gjorde meg nettopp glad. Bare så dumt at det var den siste og at de ikke selges i Norge. Skal snart til Sverige og kjøpe et helt brett med Monster! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Vurderer det samme. Er jo bare å sette seil på bilen så blåser jeg til Sverige Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Vurderer det samme. Er jo bare å sette seil på bilen så blåser jeg til Sverige Jepp, 5 minutter herifra. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Jeg skulle til og si det samme, men så kom jeg på at jeg har flyttet til vest Norge. Men jeg har iskald glasscola i kjøleskapet som gjør meg glad. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Mener ikke å være noen gledesdreper, men jeg synes alle energidrikker smaker det samme. Gjelder det Monster Energy? Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 - I går la Kaizers ut den nye sangen - Jeg er en MESTER på School of Wizardry på fb. - Jeg hører på kos musikk (=Kaizers) - Jeg fant fram til en koselig fyr på chatroulette Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Mener ikke å være noen gledesdreper, men jeg synes alle energidrikker smaker det samme. Gjelder det Monster Energy? Enig med deg der, men det er derfor jeg har fåt øynene opp for Monster. Den skiller seg ut på en herlig måte. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Liker den energidrikken som smaker eple, tror den heter Rush. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Mener ikke å være noen gledesdreper, men jeg synes alle energidrikker smaker det samme. Gjelder det Monster Energy? Enig med deg der, men det er derfor jeg har fåt øynene opp for Monster. Den skiller seg ut på en herlig måte. +1! Det jeg og liker med Monster. Den smaker ikke likte alle de andre. Synes Red bull, Burn og Battery smaker omentrent det samme jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå