Gavekort Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Diskuterer en sak på en Facebook-gruppe, der det blir tatt opp dette. Så prøver jeg så profesjonelt som mulig å forklare at dette er et godt føre-var-foretak og at de hadde god grunn til å gjøre det de gjorde. Så her er situasjonen: Jeg har en haug av lavtutdannede kommunearbeidere som begynner å dra inn drit som meteoritter og "Du er ikke skyldig før du er dømt". Her er deler av diskusjonen i et nøtteskall: Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Venninna mi er så søt iblant omg omg æ stod på skrubben og hadd steng for en halvtimes tid siden, men glemt å lås døra også høre æ at stola blir flytta på og æ død innvendig. æ bare tenkt paranormal activity med engang x) men uansett, gikk for å se ka det va også satt det en mann i den ene stolen. han hadd en sko og han villa ha drink og han nekta å gå før han fikk drink, men fikk han til å reis sæ og da bynt han å dans også klart han og lås oss inn i kafeèn fordi han gjor nå med døra. men æ brøyta mæ frem, fikk åpna døra og ropt hadebra så folk som gikk forbi snudd sæ, så da gikk han heldigvis da men det va scaryy! åh gud jeg ler høyt! æ dødd æ trudd æ sku bli voldtatt og bli sittende å vugg fram og tilbake på gulvet pga nervesammenbrudd det va skummelt. Endret 24. januar 2010 av LanSi Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Å oppdage nye ting er alltid fantastisk! Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Å sitte på den nye linja vår på 17,5 mbit Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Diskuterer en sak på en Facebook-gruppe, der det blir tatt opp dette. Så prøver jeg så profesjonelt som mulig å forklare at dette er et godt føre-var-foretak og at de hadde god grunn til å gjøre det de gjorde. Så her er situasjonen: Jeg har en haug av lavtutdannede kommunearbeidere som begynner å dra inn drit som meteoritter og "Du er ikke skyldig før du er dømt". Her er deler av diskusjonen i et nøtteskall: Du forsvarer å straffe noen før en evt. forbrytelse har funnet sted? Om festing i helgene er grunn nok til å frata noen lappen, så er det veldig mange her i landet som skulle vært uten lappen, der i blant jeg. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=586581 Fint å se problemer på dette bilmerket også... er drit lei av å høre at det eneste gode argumentet folk har er "at det aldri er noe galt". (Selv om det er slik det bør være da men ) Og vi hadde en kjekk gymtime idag! Masse dans, og dans betyr at det er lov å ta på damer Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Diskuterer en sak på en Facebook-gruppe, der det blir tatt opp dette. Så prøver jeg så profesjonelt som mulig å forklare at dette er et godt føre-var-foretak og at de hadde god grunn til å gjøre det de gjorde. Så her er situasjonen: Jeg har en haug av lavtutdannede kommunearbeidere som begynner å dra inn drit som meteoritter og "Du er ikke skyldig før du er dømt". Her er deler av diskusjonen i et nøtteskall: Du forsvarer å straffe noen før en evt. forbrytelse har funnet sted? Om festing i helgene er grunn nok til å frata noen lappen, så er det veldig mange her i landet som skulle vært uten lappen, der i blant jeg. Du aner ikke hvor mange ganger jeg har hørt det argumentet, derfor bruker jeg copypasta. De har anledning til å ta fra ham lappen. Det var jo oppslag i Dagbladet for noen dager siden om at nå kunne du miste lappen for å bare drikke. Der sto det at det var faktisk 15 personer som var "utsatt" for dette bare i Rogaland. De hadde beskrevet ett par av tilfellene, og dersom Thomas Nodland fra Egersund er noe lik disse, så var det meget rett å ta fra ham lappen ...Edruelighet er ett krav for å inneha ett førerkort... denne karen hadde hatt mange møter med politiet i fylla, så da viser han vel ikke særlig edruelighet da. Han fyren fra Egersund gjorde det om og om igjen, så da valgte de altså å benytte seg av en regel som kun benyttes i ganske ekstreme situasjoner. Dersom han stiller i samme klasse som de andre som ble nevnt i den artikkelen, så synes jeg definitivt han bør tas fra lappen. Jeg kan starte med å si at det ikke er politi, men domstolen som tar slike avgjørelser. Det å ta fra sertifikatet er en perventiv metode som skal forhindre promillekjøring i senere tid. Jeg synes det er bra at vi tar preventive metoder mot noe som kommer sterkt til å vende mot en ulykke, og når den først er ute så er det for sent å snu. Et bra føre-var prinsipp. Men kan vi være så snill å ta diskusjonen en annen plass? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=586581 Fint å se problemer på dette bilmerket også... er drit lei av å høre at det eneste gode argumentet folk har er "at det aldri er noe galt". (Selv om det er slik det bør være da men ) Toyota er egentlig helt greit, men synd at de kuttet ut alle de interessante modellene sine, i hvert fall i Europa. Tenker på Celica, MR2 og Supra. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=586581 Fint å se problemer på dette bilmerket også... er drit lei av å høre at det eneste gode argumentet folk har er "at det aldri er noe galt". (Selv om det er slik det bør være da men ) Er det ikke det dere Macheads sier om Apple produktene deres? It just works! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=586581 Fint å se problemer på dette bilmerket også... er drit lei av å høre at det eneste gode argumentet folk har er "at det aldri er noe galt". (Selv om det er slik det bør være da men ) Er det ikke det dere Macheads sier om Apple produktene deres? It just works! Men så er Mac også noe fint for øyet Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Mener nå ikke at Toyota ser så mye verre ut enn X5 for å si det slik. Det finnes også designer-PCer om det hjelper litt, så de kan også være en "fryd for øyet". Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 den pene pcen min gjør med glad:D Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 It's Always Sunny In Philadelphia Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 :!: :!: Og haah, jævla kul fyr . Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Lenge siden jeg har ledd så mye Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 :!: :!: Og haah, jævla kul fyr . Ikke sant! Snakker om å gjøre noe helt vanlig til noe så morsomt! Verdt å sjekke ut filmene hans. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 at det snart bare ein mnd igjen til eg fyller 18 :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå