Amberlamps Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg har aldri drukket alkohol, bare smakt litt på øl osv når jeg var liten. Det gjør meg ganske fornøyd og glad! Det eneste jeg skal gjøre når jeg blir 18 og forhåpentligvis har oppkjøring OG klarer lappen er å kjøre, kjøre, kjøre! åååh som jeg gleder meg Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Du har noe å se fram til. Jeg kjørte vel kontinuerlig fra jeg kom hjem til morningen etter. Glemmer aldri at min mor hadde lånt bilen og jeg måtte bli kjørt til min egen bil for å kunne kjøre oppkjøringsdagen. Men ble fort glemt. Lykke til! Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Eg fann ut at eg skulle teikne. Så eg teikna eit sjølvportrett. Og det gjekk mykje betre enn eg hadde trudd. Det gjer meg glad. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Eg fann ut at eg skulle teikne. Så eg teikna eit sjølvportrett. Og det gjekk mykje betre enn eg hadde trudd. Det gjer meg glad. Pics or didn't happen! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Fikk ny bærbar pc i dag. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) Hvis jeg er blakk, dukker det opp penger uansett. Det er fantastisk. Plutselig kommer folk å betaler tilbake noe de skylder meg, ofte ikke noe mye, men nok til f.eks lunsj. Så hvis jeg går til skolen uten penger, får jeg alltid kjøpt meg et eller annet til lunsj. (Uten unntak) Det dukker alltid opp noe uventet! Og plutselig tjener jeg noen hundringser der, og noen hundringser der. Det stopper aldri. Så en dag får jeg endelig lønn! Jeg har ikke mye penger, men jeg har alltid nok, uten å spørre om penger i det hele tatt. YEA! Lønna jeg får burde holde til en god lunsj og lommepenger ++ hver dag egentlig da, men jeg bruker den opp alt for fort. Så jeg er ofte fattiglus halvparten av måneden. Men som jeg har sagt, penger dukker opp når jeg trenger det. Endret 20. januar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg er komplett blakk, men tidligere idag spurte bestekompissen min om jeg var med ut på fylla til helga. Svarte da nei siden jeg ikke hadde penger, men så fant han ut at han ville spandere på meg Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 er glad det endelig åpner ett 18 år sted i drammen så alle fjotissene og de med falsk legg holder seg der så kan de lovelige være andre steder.er så lei fulle mindreåringer Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 At jeg er 98% sikker på jeg blir hundemamma i år. Skal bli så koselig. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 er glad det endelig åpner ett 18 år sted i drammen så alle fjotissene og de med falsk legg holder seg der så kan de lovelige være andre steder.er så lei fulle mindreåringer Og det gjør deg glad? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 (endret) er glad det endelig åpner ett 18 år sted i drammen så alle fjotissene og de med falsk legg holder seg der så kan de lovelige være andre steder.er så lei fulle mindreåringer Og det gjør deg glad? ja for da slipper jeg å være på ett utested fult av småunger med falsk legg, for da går de på 18 års stedet snublefot:Gratulerer:D hva slags hund? Endret 20. januar 2010 av Estella! Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Eg fann ut at eg skulle teikne. Så eg teikna eit sjølvportrett. Og det gjekk mykje betre enn eg hadde trudd. Det gjer meg glad. Pics or didn't happen! Aldri i livet om eg legg det ut her. Fekk karakterane i dag. Det gjorde meg veldig glad (og litt overraska). Endret 21. januar 2010 av -Maråk- Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Fikk Z 5500 i dag etter to dagers bestilling. Venter kun på optisk lydkabel nå! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Holmenkollen hoppspillet på 123spill, kastet bort flere timer på det nå Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Hvor langt klarer du å hoppe? Min rekord er 153,5 meter. 1 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) 150 :-/ Tok en stund før jeg "knakk koden" da Endret 21. januar 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Gjer meg glad at eg akkurat no har 5,35 i snitt. Deilig. Og at det snart er helg. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 wtf? kor kjem det halve poenget frå? anyways; gratulera med veldig bra snitt Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 wtf? kor kjem det halve poenget frå? anyways; gratulera med veldig bra snitt Om ein skal vere meir nøyaktig var vel snittet 5,357142857142857142857129 eller noko sånt. Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå