anonymmmmmm Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Å dusje. Rawr. Grr. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg driter i å gjøre lekser. Snittet mitt har aldri vært bedre. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Har kjøpt to LP-er i dag: John Coltrane - A love supreme Kraftwerk - Radio Activity Slapper av med John Coltrane atm. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg driter i å gjøre lekser. Snittet mitt har aldri vært bedre. Vi blir automatisk nedsett i karakter om vi ikkje sit slavisk heile kvelden og gjer dei same oppgåvene om att og om att, sjølv om vi kan det utmerka. Vi kan også velje tre forskjellige nivå i alle faga. Dei "vanskelegare" er berre meir bullshit, som tar lengre tid. Vi får ikkje 5-6 på slutten av halvåret om vi har gjort leksa med lav vanskegrad, sjølv om vi får 5-6 på prøvene. At eg endeleg er ferdig med leksa gjer meg glad. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Lenge leve leksefri skule! Det gjer meg glad, det. Endret 14. januar 2010 av -Maråk- Lenke til kommentar
aGal Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Lenge leve leksefri skule! Det gjer meg glad, det. + 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Lekser? Er ikke det slike ting dere har på Allmenn og Ungdomsskolen? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jo, på studiespesialisering har vi haugevis av lekser. Heldigvis er det ingen lærere som kontrollerer dem, så jeg nøyer meg med å lese til prøver og levere naturfagrapportene. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Bestilte meg The Prodigy sin Invaders Must Die Special Edition (2CD + 1DVD) og Pendulum sin klassiker Hold Your Colour istad for ca. 130,- fra Play.com. Digg nettbutikk. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Bestilte meg The Prodigy sin Invaders Must Die Special Edition (2CD + 1DVD) og Pendulum sin klassiker Hold Your Colour istad for ca. 130,- fra Play.com. Digg nettbutikk. Digg men farlig. Handlet selv endel der i dag, og eg som ikkje skulle det på vertfall en uke! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Adblock Plus gjør meg glad Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Jo, på studiespesialisering har vi haugevis av lekser. Heldigvis er det ingen lærere som kontrollerer dem, så jeg nøyer meg med å lese til prøver og levere naturfagrapportene. Haha! +1! Helst stress-lesa kvelden/natta før? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Før gjorde jeg det, men så fant jeg ut at det ble tungt å lese og forstå 60 sider på én kveld, i tillegg til å lufta bikkja, spise, hente ved, osv., så nå stykker jeg opp prøvestoffet til tre-fire dager. Noen ganger leser jeg det to ganger også. Jeg gikk ut av ungdomsskolen med 4,5 i snitt. Jeg får terminkarakterene om en uke, så vi får se om den nye arbeidsmetoden min har gitt resultater. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Bestilte meg The Prodigy sin Invaders Must Die Special Edition (2CD + 1DVD) og Pendulum sin klassiker Hold Your Colour istad for ca. 130,- fra Play.com. Digg nettbutikk. Digg men farlig. Handlet selv endel der i dag, og eg som ikkje skulle det på vertfall en uke! Haha, ja, er skummelt. Holdt på å svi av 400,- for samtlige The Prodigy -album jeg ikke har(dritbillig da The Prodigy selv skal ha 800 + frakt for det samme) der før fornuften stoppet meg og sa at jeg heller fikk kjøpe litt og litt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Halvt år med dama i dag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Snart 15. janua... vent nå litt... Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Snart 15. janua... vent nå litt... I see what you did there... Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 akuratt to dager igjen til jeg og typen skal hente valp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå