Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg blir forresten glad av å plutselig dumpe borti forumbrukere IRL. :wee:

Oh, er det noe jeg hater så er det slikt. Mye fordi det virker som de fleste forumbrukere vet hvem jeg er, men jeg har ikke peiling på hvem de er.

"Nyhus?" "Uh, ja?" "Hei, hyggelig å hilse på deg" "Javel?" *gå og finne ut seinere at det var en fra forumet*. Har også fått pmer med "Eyh, var du ved random sted ved random tid??". Det er nesten mer forstyrrende.

Lenke til kommentar

Jeg ble kalt pen en gang, og jeg er feminist. Mm. Der fikk du så hatten passet, ja.

Mååå bare kommentere denne!

Jeg har også blitt kalt pen, men jeg er jo ikke det!

Les dette en gang til. Forstår du hva du sa nå?

Ja. Jeg sier at folk kan si at andre er pene selv om de ikke er det.

Lenke til kommentar

Så det var meningen å si at du ikke er pen selv om du er blitt kalt pen? Da forstår jeg ikke hvordan det var relevant. Jeg trodde at du brukte det som et argument, at du er blitt kalt pen, men ikke er feminist.

Det tror jeg at er sant også (at feminister ikke er pene). Det er derfor de bruker all energien sin på å bekjempe menn, for menn vil ikke ha dem. Jeg er blitt motarbeidet og kalt rasist og sjåvinist av ei jente i klassen min, og hun er så stygg at jeg bare vil rive ut øynene mine hver gang hun ser på meg.

Lenke til kommentar
Jeg blir forresten glad av å plutselig dumpe borti forumbrukere IRL. :wee:

Oh, er det noe jeg hater så er det slikt. Mye fordi det virker som de fleste forumbrukere vet hvem jeg er, men jeg har ikke peiling på hvem de er.

"Nyhus?" "Uh, ja?" "Hei, hyggelig å hilse på deg" "Javel?" *gå og finne ut seinere at det var en fra forumet*. Har også fått pmer med "Eyh, var du ved random sted ved random tid??". Det er nesten mer forstyrrende.

Haha, det skjønner jeg. Fått høre det en gang, jeg og. Men jeg var heldig og møtte Milanjo på en bensinstasjon i Drammen.

Lenke til kommentar
Så det var meningen å si at du ikke er pen selv om du er blitt kalt pen? Da forstår jeg ikke hvordan det var relevant. Jeg trodde at du brukte det som et argument, at du er blitt kalt pen, men ikke er feminist.

Det tror jeg at er sant også (at feminister ikke er pene). Det er derfor de bruker all energien sin på å bekjempe menn, for menn vil ikke ha dem. Jeg er blitt motarbeidet og kalt rasist og sjåvinist av ei jente i klassen min, og hun er så stygg at jeg bare vil rive ut øynene mine hver gang hun ser på meg.

Diskusjonen var at vi sier at alle feminister vi har sett er stygge, så kommer en og sier hun har blitt kalt pen, men er feminist, og da sier jeg at selv om folk sier noe betyr det ikke at det er sant. Jeg har sett folk som er (unnskyld meg) rammstygge, men som får kommentarer som "åååh driitpen!"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...