Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er bare tull. Jeg er forøvrig venn med han på facebook! *Veldig kul*

Hvor mye tjener faren din?

Er dette en form for test? :p

Men neida, det er åpent for alle fattige og rike til å bli venn med han.

Han sier på bloggen at man må ha en far som tjener minst 1,5 millioner for å bli venn med ham, det er derfor jeg lurte.

Lenke til kommentar
Det var en feil med lønningen, de hadde trekt for mye avgifter. Får 4-5k til. :D

GLADAG!

Syns det blir litt mye skryting fra deg her nå.

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenforlol, rart ikke noen av antimaterialistene har kommet inn... :roll: Bare husk å spar mesteparten av pengene, da får du gode utgangspunkt i banken når du en gang skal låne penger slik at de ser at du har kontroll ;)

æsj, fikk ikke lønning i dag, så det blir Canon EOS 450D i morgen :)

Du mener kamera. Ingen vits å skryte.

:roll:

For å gå til det litt seriøse, vet du om 450D leveres med samme standard linse som på 400D?

Ikke at jeg nevnverdig bryr meg, men nå virker det nesten som om du har blitt såret. Jeg brydde meg ikke noe særlig om postene dine (vel, jeg er sterkt uenig i dine meninger om automatgir, hehe). Problemet var ikke hver enkelt post, men mengden, og den store fokusen på dette. Når det er sagt, så er det ikke imot forumets retningslinjer, så du kan gjerne fortsette. Ville bare gi deg en forklaring på hvorfor lynsjen gikk etter deg, og ikke andre som skryter over over sine egne og familiens eiendeler. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Såret nei, jeg ville vel heller vise hvor utrolig tåpelig det er å kommentere hvis man blir så utrolig sur på slike ting :)

edit 1. Må også nevnes at postene hadde en god dose ironi i seg, men som vi alle vet så funker ikke det på interwebz.

edit 2. Altså de postene du quota.

Endret av DSG
Lenke til kommentar
Det er bare tull. Jeg er forøvrig venn med han på facebook! *Veldig kul*

Hvor mye tjener faren din?

Er dette en form for test? :p

Men neida, det er åpent for alle fattige og rike til å bli venn med han.

Han sier på bloggen at man må ha en far som tjener minst 1,5 millioner for å bli venn med ham, det er derfor jeg lurte.

Virker ikke ut som om det er seriøst nei. Du trenger ikke å snakke med han en gang, bare søke på Facebook og legge til.

http://open.spotify.com/track/67Hna13dNDkZvBpTXRIaOJ

Denne sangen. Hele sjangeren i seg selv egentlig.

TAKK! Den sangen har jeg leita etter, men aldri funnet navnet på den

TAKK TAKK

Hehe, ikke noe problem. :wee:

Har hørt på den sangen uendelig mange ganger, den er knallbra!

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar
og at OTTAR har levert inn politianmeldelse imot den nye strippeklubben her i Bergen <3 Får meg til å le godt inni meg =)

Det gjer meg glad at du og ler godt av Ottar!

Ellers blir eg glad av andre mennesker som er glade, folk som går heilt aleina å smiler er noko av det finaste eg kan sjå.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...