Hyperio Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Denne videoen gjorde meg glad Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Gratulerer med 103k da! Fint at du har funnet deg noe du vil bli. =) Japp, elsker jobben! Er dog litt lenge med 2-3 månder på sjø i gangen. Kom akkurat ombord fra igjen etter en tur på pub i Skagen i Danmark Synes godt at Kontorstol kan dele med et par av oss her på forumet. Det gjør han sikkert rikelig allerede gjennom skatt. Indeed.. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Infected Mushroom - Heavyweight Den sangen gjør meg glad, helt herlig! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 At mormor ble så takknemmelig fordi jeg fikk flytta en potteplante for henne Så fikk jeg servert "kjøtt og suppe", nydelig! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Infected Mushroom - Heavyweight Den sangen gjør meg glad, helt herlig! Den er fet. Dog er "Becoming Insane" heftigere. Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 En god treningsøkt og tanken om at skolen ikke starter før i morgen. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 At jeg begynner å bli frisk igjen etter en helg med sykdom. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Dangens fangst i Skagen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Dangens fangst i Skagen. Jeg tror jeg også vil på en båt... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Dangens fangst i Skagen. Jeg tror jeg også vil på en båt... Så hyggelig at jeg blir matroslærling til neste år da. Men ikke på fiskebåt da. Så får nok ikke 103k for 6-7 uker, og skal nok heller ikke innom Skagen. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Det var en feil med lønningen, de hadde trekt for mye avgifter. Får 4-5k til. GLADAG! Endret 11. januar 2010 av Kontorstol Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det var en feil med lønningen, de hadde trekt for mye avgifter. Får 4-5k til. GLADAG! sweet ^^ Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det var en feil med lønningen, de hadde trekt for mye avgifter. Får 4-5k til. GLADAG! Syns det blir litt mye skryting fra deg her nå. lol, rart ikke noen av antimaterialistene har kommet inn... Bare husk å spar mesteparten av pengene, da får du gode utgangspunkt i banken når du en gang skal låne penger slik at de ser at du har kontroll Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 to nye episoder av chuck i dag ^_^ skal bli deilig å komme hjem. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 æsj, fikk ikke lønning i dag, så det blir Canon EOS 450D i morgen Du mener kamera. Ingen vits å skryte. For å gå til det litt seriøse, vet du om 450D leveres med samme standard linse som på 400D? Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 nei, det visste jeg ikke. care =P dobbelpost: er ingen Canon EOS 400D på Prisguide. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Fant skorper i veikanten i dag! (Og ikke kom å si at jeg er materialistisk skrytepave bare fordi jeg har litt brødskorper) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det var en feil med lønningen, de hadde trekt for mye avgifter. Får 4-5k til. GLADAG! Syns det blir litt mye skryting fra deg her nå. lol, rart ikke noen av antimaterialistene har kommet inn... Bare husk å spar mesteparten av pengene, da får du gode utgangspunkt i banken når du en gang skal låne penger slik at de ser at du har kontroll Hehe, ja enig. Men ja pengene skal brukes til bil og resten skal nok i banken. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det var en feil med lønningen, de hadde trekt for mye avgifter. Får 4-5k til. GLADAG! Syns det blir litt mye skryting fra deg her nå. lol, rart ikke noen av antimaterialistene har kommet inn... Bare husk å spar mesteparten av pengene, da får du gode utgangspunkt i banken når du en gang skal låne penger slik at de ser at du har kontroll Hehe, ja enig. Men ja pengene skal brukes til bil og resten skal nok i banken. Bra prioritering Lenke til kommentar
Slurpee Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=579021 =D nå ble jeg glad! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå