McBitch Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Bare drit i det Gavekort "Rike barn leker best". Folk sosialiserer seg vanligvis med folk som er like en selv, så skrytingen har nok ikke noe å si. Dessuten, hvorfor skryte av bragdene til familien, eneste DSG har gjort er å åle seg ut av musen til moren, og det har alle vi andre klart også, så vi stiller ganske likt. Nå går jeg selvfølgelig ut i fra at DSG er en rikmannssønn. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Du sier noe der McBitch. Men som jeg sier så måtte det ut før noen ble skadet. Skal ikke ødelegge tråden min med mer sutring jeg. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Men så har det litt med korleis ein seier ting også. Går an å ha bra med pengar og vere glad for det, men det er ingen som set pris på det om du går rundt og skryt om det heile døgnet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det er nettopp det poenget jeg ville frem til. Det som jeg blir opprørt over er hvilken "vinning" folk ser i det, å skryte over tingene sine. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Bare drit i det Gavekort "Rike barn leker best". Folk sosialiserer seg vanligvis med folk som er like en selv, så skrytingen har nok ikke noe å si. Dessuten, hvorfor skryte av bragdene til familien, eneste DSG har gjort er å åle seg ut av musen til moren, og det har alle vi andre klart også, så vi stiller ganske likt. Nå går jeg selvfølgelig ut i fra at DSG er en rikmannssønn. hoho, det innlegget der gjorde meg glad 10 poeng. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 For en nydelig dag det har vært! Måket snø før frokost, hatt meg en god dusj, kjørt bil og sett på hytte! Helt nydelig! Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Haha. Showoff? Kvalmt. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 ha sex. type ikke rutinesex. drikke øl. oppdage dritbra musikk. snakke med folk du kan relatere til, samme interesser osv. lære og mestre noe du selv syns er interessant. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Trening folk er sære.. :!: Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det var en fin bu, DSG. - - - - Jeg er glad for at jeg har gode kamerater rundt meg, jeg. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 For en nydelig dag det har vært! Måket snø før frokost, hatt meg en god dusj, kjørt bil og sett på hytte! Helt nydelig! Dårlige vegger! HAHA! FATTIG! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Dårlige vegger! HAHA! FATTIG! Ser ut som det kan bli litt kjølig der ja . Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 http://open.spotify.com/track/67Hna13dNDkZvBpTXRIaOJ Denne sangen. Hele sjangeren i seg selv egentlig. Lenke til kommentar
fgr Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 http://open.spotify.com/track/67Hna13dNDkZvBpTXRIaOJ Denne sangen. Hele sjangeren i seg selv egentlig. followup: http://open.spotify.com/track/79MSjT2e21XFbkFRewe8YL litt chill er greit innimellom det Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hører nå og den falt veldig i smak! Tusen takk! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Aahaaahaha. Når du finner fantastiske serier, slik som nylig oppdaget Arrested Development. Karakteren Tobias der må være noe av det morsomste jeg har sett :!: . Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Fikk 103k utbetalt i lønning i dag. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Du får redigere tråden å legge ved restriksjoner på at materialstisk holdning ikke er lov da Jeg skriver det som gjør meg glad, og hvis du gir faen, så kunne ikke jeg gitt mer faen. Og at du stempler meg som en douchebag viser bare at du har fordommer. Fordommer =/= oppsamlet erfaring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå