Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
We get it, du er rik.

 

Grin da. Det gjør meg glad at nordmenn blir så ufattelig irriterte hvis de ser noe som ser bedre ut enn deres eget. Genialt. Når jeg ser folk som har flotte biler, hus etc, så pleier jeg somregel å gi komplementer, om da personen er der, mens jeg egentlig burde gått bort: "Hva i helsikken tror du at du er? Du er bedre enn meg, vi bor jo i et kommunistisk land, hva skjer?"

 

Det gjør meg også forøvrig glad at noen i Norge tørr kjøpe skikkelige biler:

 

Herlighed så herlig!

Lenke til kommentar

DSG: Problemet er ikke at du er rik, poenget er at du skal lure det inn i hvert jævla innlegg du skriver her.

 

Jeg har også materielle ting jeg gjerne skulle delt med hele verden, men jeg vil ikke dele det med andre for jeg kan fort bli stemplet som en douchebag slik som deg.

 

Jeg prøver bare å redde deg fra deg selv, men om du synes det er verdt å vise frem alt til bekostning av at du blir sett på som en bortskjemt rikmannsgutt så kan du bare fortsette med det. Det som virkelig er irriterende er at det ikke er dine penger, så du har ikke rett til å være stolt av dem.

 

 

Endelig fikk jeg det ut! Herlig.

Lenke til kommentar
Man skal få lov til å kunne skryte litt dersom man har noe å være stolt over. Bare man ikke lar det gå over stokk og stein.

 

Hytta så råflott ut DSG. :)

 

On-Topic: Det var ikke sprengkulde idag.

 

Det er sant det. Men jeg har akseptert skryting alt for lenge, så det var først nå begeret rant over.

 

Men i denne tråden skal vi være glade. Så jeg kan si at det gjør meg glad at fremtiden min ser lysere ut nå enn den gjorde for en stund siden.

Lenke til kommentar
DSG: Problemet er ikke at du er rik, poenget er at du skal lure det inn i hvert jævla innlegg du skriver her.

 

Jeg har også materielle ting jeg gjerne skulle delt med hele verden, men jeg vil ikke dele det med andre for jeg kan fort bli stemplet som en douchebag slik som deg.

 

Jeg prøver bare å redde deg fra deg selv, men om du synes det er verdt å vise frem alt til bekostning av at du blir sett på som en bortskjemt rikmannsgutt så kan du bare fortsette med det. Det som virkelig er irriterende er at det ikke er dine penger, så du har ikke rett til å være stolt av dem.

 

 

Endelig fikk jeg det ut! Herlig.

 

Du får redigere tråden å legge ved restriksjoner på at materialstisk holdning ikke er lov da :) Jeg skriver det som gjør meg glad, og hvis du gir faen, så kunne ikke jeg gitt mer faen. Og at du stempler meg som en douchebag viser bare at du har fordommer.

Lenke til kommentar
Lærling du også? Jeg går også opp til 40%. Så er det 50% i september og 80% i mars neste år. Da blir det saker. :)

Lærling er herlig :D

 

Hvor og i hva er det du er lærling?

 

Jeg er IKT lærling for Oppegård kommune og jobber på rådhuset på Kolbotn :)

Endret av Slurpee
Lenke til kommentar
DSG: Problemet er ikke at du er rik, poenget er at du skal lure det inn i hvert jævla innlegg du skriver her.

 

Jeg har også materielle ting jeg gjerne skulle delt med hele verden, men jeg vil ikke dele det med andre for jeg kan fort bli stemplet som en douchebag slik som deg.

 

Jeg prøver bare å redde deg fra deg selv, men om du synes det er verdt å vise frem alt til bekostning av at du blir sett på som en bortskjemt rikmannsgutt så kan du bare fortsette med det. Det som virkelig er irriterende er at det ikke er dine penger, så du har ikke rett til å være stolt av dem.

 

 

Endelig fikk jeg det ut! Herlig.

 

Du får redigere tråden å legge ved restriksjoner på at materialstisk holdning ikke er lov da :) Jeg skriver det som gjør meg glad, og hvis du gir faen, så kunne ikke jeg gitt mer faen. Og at du stempler meg som en douchebag viser bare at du har fordommer.

 

Vel. Jeg prøver egentlig å redde deg fra deg selv og ikke henge deg ut, men det ser ut som det måtte til litt drastiske ting nå som jeg rant over. Det jeg sier er at du skal få lov til å nyte livet som en rikmanns-sønn, men at du ikke kommer langt her i livet sosialt om du skal heve deg over alle med å vise tingene til alle.

 

At jeg har fordommer stemmer ikke, for det eneste jeg dømmer deg på er at du skal vise alt til alle og det er det eneste jeg gjør. Så det er dømming, men ikke fordømming.

 

Du kan gi så mye faen du bare vil om du mener det er veien du vil gå, men tenk deg litt over neste gang og vit at du blir mindre akseptert av å vise frem tingene enn å ikke gjøre det. Det som ikke stemmer helt i tankegangen din er hvorfor du velger å gjøre det, for den eneste vinningen du potensielt kunne fått er respekt, og det er noe du absolutt i det hele tatt ikke får.

Lenke til kommentar
Lærling er herlig :D

 

Hvor og i hva er det du er lærling?

 

Jeg er IKT lærling for Oppegård kommune og jobber på rådhuset på Kolbotn :)

 

 

Er lærling som flymotormekaniker hos Pratt & Whitney Norway Engine Center. Skrur på CFM56-3, -5 og -7 :)

Endret av W202
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...