svelemoe Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Har plater plutseleg blitt eit verb no? Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Sånne skrivefeil irriterer meg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 hvem plater? Necromantia - Crossing the Fiery Path Necromantia - Scarlet Evil Witching Black Orginalene fra 1993 og 1995 med orginal coveret på cd. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvilke* Sorry da, og dere blir jo ikke glade av det, ta det heller i det som irriterer meg tråden. Jeg veit det er gøy å være nazi på skrivefeil her på forumet, men dette er ikke noe eksamen. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 At forsterkaren blir sendt i morgo! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hvilke* Sorry da, og dere blir jo ikke glade av det, ta det heller i det som irriterer meg tråden. Jeg veit det er gøy å være nazi på skrivefeil her på forumet, men dette er ikke noe eksamen. Det er heller ikke noe fritak for å kaste vekk all verdighet og skrive som en tulling. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Har plater plutseleg blitt eit verb no? HAH!! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Det er bare tull. Jeg er forøvrig venn med han på facebook! *Veldig kul* Hvor mye tjener faren din? Er dette en form for test? Men neida, det er åpent for alle fattige og rike til å bli venn med han. Jøssameg, da skal jeg legge han til som venn neste gang jeg logger på facebook. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Det er heller ikke noe fritak for å kaste vekk all verdighet og skrive som en tulling. Verdighet...? Hvem bryr seg, dette er et nettforum der stort sett alle er totalt ukjente for hverandre. Til å begynne med på forumet ga jeg faen i rettskrivingen, inntil en annen forumbruker og venn overtalte meg til å være mer nøye. Hadde det ikke vært for det, så hadde jeg nok fremdeles skrevet som om det gjaldt en msn chat med kamerater. For meg er ikke dette noe annet enn et uhøytidelig tidsfordriv, likedann er det vel for flertallet av brukerne her inne. Så lenge man forstår hva brukeren har ment, så er det ikke noe problem. On-Topic: Skal kose meg med ostepop senere i kveld. Endret 10. januar 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Greit nok. Men i seriøse diskusjonar er det viktig å så skrive rett som mogleg. Eg klarer rett og slett ikkje å ta folk med mange skrivefeil seriøst. Eg skal sjå film i dag. Det gjer meg glad. Endret 10. januar 2010 av -Maråk- Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) For en nydelig dag det har vært! Måket snø før frokost, hatt meg en god dusj, kjørt bil og sett på hytte! Helt nydelig! Endret 10. januar 2010 av DSG Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Den hytta var diger. Kvar er det? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 HOLY SHIT! Den "hytta" er større enn huset mitt :S Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Den hytta var diger. Kvar er det? Sirdalen i Vest Agder, ganske ok størrelse, men den mangler garasje Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Please don't feed the trolls. Gjør meg glad at jeg fikk gjort noe idag, eller sitter jeg bare å råtner på rommet mitt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Så han skal ikke få lov til å syntes det er hyggelig fordi dere ikke har mulighet til å gjøre det samme? Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Den hytta var diger. Kvar er det? Sirdalen i Vest Agder, ganske ok størrelse, men den mangler garasje Ok, den var usmakeleg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Så han skal ikke få lov til å syntes det er hyggelig fordi dere ikke har mulighet til å gjøre det samme? Jo, men det virker som at han har en trang til å vise at han\familien har mye penger, og det ofte. Endret 10. januar 2010 av Vertical^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå