Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

 

For guds skyld. Man the harpoons. Skyt udyret. Eg veit ikkje om eg taklar meir av den stadig veksande mengda av komplette idiotar som skal blogge om sine skrudde og dumme meiningar om alt mellom himmel og jord. Trur snart eg melder meg ut av internett, og grev meg ned på sørpolen til forfattaren av den bloggen døyr.

 

 

Når jeg har bursdag, da forventer jeg bra gaver! Jeg ønsket meg selvfølgelig noe phett og som ikke mange ungdommer har. Derfor fikk jeg to nye Porscher til samlingen min. Jeg syns den røde 911 Turbo 1978 var den mest sweete ass. Den hentet jeg seph i Bærum og pappa betalte kontant. Hvorfor jeg ble mest glad for den er fordi den bruker vanvittige mengder drivstoff! =) Det syns jeg er deil - for det hjelper til at det blir varmere i nabolaget mitt. Er jo viktigere med bra vær her i Bærum enn at det smelter litt is i Tromsø! Den grå Mercedes Benzen bak i bildet var også til meg, men den ville jeg ikke ha.

 

Den andre, en 911 Turbo 2009/2010, var dessverre i feil farge. Så da ble jeg litt lei meg, men mest skuffet og sur. Men pappa har ordnet det slik at verkstedet skal farge den hvit og så skal jeg få sorte phete felger. Bildet er fra vår underjordiske garasje. Livet er ikke så verst for oss viktige mennesker. Gratulerer med dagen Ferdinand!

 

Her koste vi oss og brukte masse penger! Her fant jeg også nye solbriller til 399 euro.

 

Chix drømmer om å få en mann som kan gi dem økonomisk trygghet, en koselig middag, pene konebiler, muskler og alt det jeg kan stille opp med. Derfor viser jeg dere chixa et bilde av meg i France med terten jeg lagde til de heldige blonde damene jeg hadde besøk av.

 

Jeg syns at folk som kommer fra for eksempel Askim, Drammen, Bergen osv burde lære av meg om hvordan man skal behandle andre mennesker. Jeg vet at det er det indre som teller!

 

Jeg må ofte holde auditions når alle girlsene står linjet utenfor godset mitt for å komme inn på festene mine. Dessverre er det mange uheldige, både utseende- og familiemessig, som blir pent bedt om å bare dra tilbake.

 

Uansett, det oppstod som vanlig problemer når jeg møter vanlige folk som denne bensinmannen. Da jeg skulle til å betale for godteriet, fikk jeg beskjed om at han ikke kunne ta i mot så store sedler, siden de ikke hadde nok vekslepenger. Det er helt utrolig at man i Norge i 2009 diskriminerer de rike ved å ikke akseptere de sedlene som vi liker å bruke. Jeg ble lettere provosert over denne forskjellsbehandlingen.

 

 

 

 

Om eg hadde fått sjansen, hadde eg skutt han. Håper han kræsjar den stygge Porscha si rett i ei atombombe.

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ferdinand BØR vere eit troll. Eller så mistar eg trua på menneska og samfunnet.

Han er et troll og det ble veldig åpenbart etter hans fremtreden på tv2 sumo. Dessuten finnes det ingen gods/slott i Bærum, selv om han selv hevder å ha noe slikt som sin bolig.

 

EDIT: Jeg er strålende fornøyd med min nye PS3 slim. :)

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Ferdinand BØR vere eit troll. Eller så mistar eg trua på menneska og samfunnet.

Han er et troll og det ble veldig åpenbart etter hans fremtreden på tv2 sumo. Dessuten finnes det ingen gods/slott i Bærum, selv om han selv hevder å ha noe slikt som sin bolig.

 

Han eller faren hans finnes heller ikke på skattelistene. Han fikk spørsmål om det på bloggen og hevdet at det er fordi de ikke skatter til Norge, men til Cayman Islands.

 

Det er greit at man blir provosert den første gangen man ser bloggen, men etter hvert som man leser på den blir det ganske så åpenbart at det bare er tull.

Endret av Zarac
Lenke til kommentar

To ting har gjort meg glad i dag:

 

1: Vant en 2vs2 i CoH mot noen som var langt høyere level enn jeg og kompisen min.

 

2: Reiste til hytten for å sjekke vannet etc. Der oppe er det ikke gatelys og nesten ingen kunstige lys. Da får man en langt bedre stjernehimmel og man kan se mange ganger flere stjerner. Jeg endte med å legge meg ned i snøen og se opp i noen minutter. Og som en bonus så jeg et stjerneskudd! :woot:

Endret av Zeke
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...