Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ler.

Haha, nå skal jeg si noe jeg vet. Ingen kan si imot meg, for jeg vet virkelig hva jeg snakker om, og hva jeg sier. Bønder er egoistiske, og tror de er noe. Det som er utrolig gøy er at ingen liker dem. Alle ser ned på dem, og vet at det er de som er i den nederste klassen i samfunnet. Eller, litt over uteliggere og tiggere, da. Altå, jeg sier ikke at man er bonde selv om man bor på landet, for det er ikke sant. Men kjører du traktor, går i gårdsklær, glemmer å vaske deg, har en gris til bestevenn og elsker å måke bæsj, ja, da er du bonde. Og egoistisk. Jeg mener, de skjønner jo ikke at traktorene ikke går i mer enn 50 km/h , og at de da ikke klarer å slippe biler forbi (som faktisk går litt fortere, for detter har jo ikke de fått med seg der de sitter isolert fra omverdenen), de kaller jeg egoisme. Og det er utrolig irriterende å kjøre sakte, og i tillegg bak en durende stor ting.. Skaff dere sosiale antenner og litt medfølelse!

 

Håper noen tar det til seg, og gjør noe med det. Toodles! :)

Lenke til kommentar

Dette er noe av det dummeste jeg har lest i hele mitt liv. At folk i det hele tatt klarer å tenke tanken er utrolig. Nesten så jenteungen fortjener en premie.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Haha, nå skal jeg si noe jeg vet. Ingen kan si imot meg, for jeg vet virkelig hva jeg snakker om, og hva jeg sier. Bønder er egoistiske, og tror de er noe. Det som er utrolig gøy er at ingen liker dem. Alle ser ned på dem, og vet at det er de som er i den nederste klassen i samfunnet. Eller, litt over uteliggere og tiggere, da. Altå, jeg sier ikke at man er bonde selv om man bor på landet, for det er ikke sant. Men kjører du traktor, går i gårdsklær, glemmer å vaske deg, har en gris til bestevenn og elsker å måke bæsj, ja, da er du bonde. Og egoistisk. Jeg mener, de skjønner jo ikke at traktorene ikke går i mer enn 50 km/h , og at de da ikke klarer å slippe biler forbi (som faktisk går litt fortere, for detter har jo ikke de fått med seg der de sitter isolert fra omverdenen), de kaller jeg egoisme. Og det er utrolig irriterende å kjøre sakte, og i tillegg bak en durende stor ting.. Skaff dere sosiale antenner og litt medfølelse!
Lenke til kommentar

http://idawulf.no/ - Prøv å ta seriøst.

 

Penger

Penger er det som interesserer meg mest. Alle har jo penger liksom, og penger går aldri av mote. Har du ikke så mye penger, så ta opp forbrukslån da vel! Personlig har jeg min egen bank: Pappa! Det er deil med penger man får gratis uten å måtte jobbe for dem. Da kan jeg kjøpe champagne for 13.000 kr på byen, for jeg vet at pappa har tjent inn mer penger enn det allerede før jeg har stått opp om morgenen. Jeg er også opptatt av image. Si meg hvilke klokker du har og jeg kan fortelle deg hva slags person du er. Jeg har en klokke til flere titalls tusen kroner som jeg fikk da jeg ble nitten og et halvt år. For meg symboliserer den makt og vellykkethet- ord som vanlige folk forbinder meg med.

 

 

fra den heidialexandragreia:

 

Visste dere at jeg har et unormalt godt sovehjerte? En gang sov jeg 12 døgn i strekk, eller.. Mamma vekket meg noen ganger sånn at jeg skulle få i meg vann slik at jeg ikke tørket ut, men ellers sov jeg utrolig godt. Det har vært noen flere sånne perider men de har da vært så utolig lenge som nesten to uker. (Det som var litt trist var et denne gangen som var så lenge var i sommerferien min en gang! )
Endret av Sk!ppy
Lenke til kommentar
fra den heidialexandragreia:

 

Visste dere at jeg har et unormalt godt sovehjerte? En gang sov jeg 12 døgn i strekk, eller.. Mamma vekket meg noen ganger sånn at jeg skulle få i meg vann slik at jeg ikke tørket ut, men ellers sov jeg utrolig godt. Det har vært noen flere sånne perider men de har da vært så utolig lenge som nesten to uker. (Det som var litt trist var et denne gangen som var så lenge var i sommerferien min en gang! )

wtf?

Lenke til kommentar
fra den heidialexandragreia:

 

Visste dere at jeg har et unormalt godt sovehjerte? En gang sov jeg 12 døgn i strekk, eller.. Mamma vekket meg noen ganger sånn at jeg skulle få i meg vann slik at jeg ikke tørket ut, men ellers sov jeg utrolig godt. Det har vært noen flere sånne perider men de har da vært så utolig lenge som nesten to uker. (Det som var litt trist var et denne gangen som var så lenge var i sommerferien min en gang! )

wtf?

 

Jeg håper hun tørker ut en dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...