tOmma- Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Det gjør meg glad å se at det ikke bare er jeg som er våken nå... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Det gjør meg glad å se at det ikke bare er jeg som er våken nå... Du er nok ikke den eneste :!: 1430 brukere aktive de siste 15 minutter Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Hahaha. Ja, dæven, det får man si :!: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Tenk om alle hadde skrevet et innlegg her da!? plosli blitt mye å lese igjennom for nerdene som kommer i morgen og skal se hva som har skjedd her i løpet av natten. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Tenk om alle hadde skrevet et innlegg her da!? plosli blitt mye å lese igjennom for nerdene som kommer i morgen og skal se hva som har skjedd her i løpet av natten. Nerder som poster her, og nerder som leser i morra :!: Det å nerde litt iblant - typ bare sitte foran PCen og ikke gjøre en dritt - gjør meg faktisk glad Endret 24. februar 2008 av tOmma- Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Hva med Playmo ? For oss gutta? Pøh. Husker enda jeg fikk sånn artig sak man kunne programmere på PC-en, ikke at det funka SÅ bra da Men var mye annet artig og da! Mindstorms? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Jaja seff! Gleder meg til jeg får unger, da skal de få masse lego i dåpsgave slik at jeg skal kose meg å bygge :!: Barns primærfunksjon er å få Lego til jul, helst vanskelige sett som de trenger hjelp med. Lenke til kommentar
Avaldia Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 (endret) Jeg blir glad når jeg kan spise det jeg har lyst til å spise, og ikke må ty til havregrøt og fiskepinner pga studentøkonomi. Jeg blir glad når noen plutselig gir meg en klem. Jeg blir glad når jeg får ting i posten. Jeg blir glad når jeg føler at jeg har gjort noe bra og nyttig i løpet av dagen. Jeg blir glad når jeg ligger ute i naturen og kjenner hvor deilig akkurat det er. Jeg blir glad når jeg sitter igjen med følelsen av å ha lært noe etter å ha sett en film eller lest ei bok. Endret 24. februar 2008 av Avaldia Lenke til kommentar
.sere Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg blir glad når noen plutselig gir meg en klem. Jeg blir glad når jeg får ting i posten. Jeg blir glad når jeg føler at jeg har gjort noe bra og nyttig i løpet av dagen. Jeg blir glad når jeg ligger ute i naturen og kjenner hvor deilig akkurat det er. Jeg blir glad når jeg sitter igjen med følelsen av å ha lært noe etter å ha sett en film eller lest ei bok. Det var ei fin liste. Jeg er litt letta, det gjør meg glad. Sjokolade på døra når man er syk (og egentlig ikke burde spise sjokolade..) er noe av det hyggeligste. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Kaizers Orchestra, Dashboard Confessional og Nie gjør meg glad. <3 Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Dama mi gjør meg glad. God musikk gjør meg glad. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg blir glad av Ida2/Aidskake/Penis Trygve. Hun er en ufattelig koselig jente som jeg er veldig, veldig glad i. Aww, jeg er så rørt nå. Hun startet en msn-samtale med: jeg er glad i ida, jeg. Hun startet nettopp en samtale med dette: [00:02] Ida: Glad i deg. [00:02] Ida: du er en nydelig, jente Og det varmet hele meg fra topp til tå. Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Jeg ble glad av nattameldingen som jeg fikk av jenta mi just nå Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Antony and the Johnsons. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Antony and the Johnsons. QFT! Litt spesielt og sært, men innmari bra. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Antony and the Johnsons. QFT! Litt spesielt og sært, men innmari bra. Hell yes! Å se de live hadde hvertfall gjort meg glad. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Samme her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Endelig skal tastaturet til laptopen fikses! Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 Ekstern harddisk på veg, og eg et chilinøtter! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 25. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2008 At det snaaart er påskeferie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå