Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det at jeg har en 2 ukers fisketur alene, grilling og turer ned på brygga til sommern gjør meg glad.

 

Snørekjøring med bikkja til moren min i "private" skispor gjør meg også glad. :fun:

 

En annen ting som gjør meg glad er å gå rundt i Ski (nærmeste by) og se på alle "barna" som skal gå i kjoler, dårlige klær og som generelt er for dårlig kledd.

 

"Åh, tjoj jeg blij syk snajt jeg ass"

 

Jeg går nå ikke helt moteriktig, for å si det mildt, men jeg har det hvertfall godt og varmt.

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar
4x 12" høytalere og In Flames på full skuffe! :wee:

 

Tommer har praktisk talt ingenting å si med lydnivå eller kvalitet, det er bare potensielt sterke elementer.

 

Jeg har et sett med høytaler på 200W totalt og 7" elementer, det yter mye bedre enn noen 20" elementer jeg lånte her om dagen.

Lenke til kommentar
4x 12" høytalere og In Flames på full skuffe! :wee:

 

Tommer har praktisk talt ingenting å si med lydnivå eller kvalitet, det er bare potensielt sterke elementer.

 

Jeg har et sett med høytaler på 200W totalt og 7" elementer, det yter mye bedre enn noen 20" elementer jeg lånte her om dagen.

 

Hvor fikk du tak i 20" elementer?

Lenke til kommentar
4x 12" høytalere og In Flames på full skuffe! :wee:

 

Tommer har praktisk talt ingenting å si med lydnivå eller kvalitet, det er bare potensielt sterke elementer.

 

Jeg har et sett med høytaler på 200W totalt og 7" elementer, det yter mye bedre enn noen 20" elementer jeg lånte her om dagen.

 

Hvor fikk du tak i 20" elementer?

 

Jeg overdrev litt, beklager. De var uansett 40% større.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...