CFM Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 En nyvasket, skinnende bil gjør meg alltid glad! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 En nyvasket, skinnende bil gjør meg alltid glad! +1! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 jadda 18 k inn i lønning så det ble wii fit og laptop på meg i dag Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Gratiskort til elixia (treningsenter) som ein brukar til å trene lenge og avslutte med yoga *lyst på medlemskap* Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Når jeg har 40 i feber og kjæresten kommer og holder rundt meg. Så utrolig godt! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Et stort glass o´boy, pepperkaker og koselige videoer på Youtube Endret 7. januar 2010 av DSG Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Å titte på bildeler og styling på nettet med en boks med Cola og kakemenn Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Skulle sende en link til ei "www.instantrimshot.com". Endte opp med "www.instantrimshit.com". Synes det var morsomt der og da Oi, ja, Fredag i morgen også Endret 7. januar 2010 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Det at jeg har en 2 ukers fisketur alene, grilling og turer ned på brygga til sommern gjør meg glad. Snørekjøring med bikkja til moren min i "private" skispor gjør meg også glad. En annen ting som gjør meg glad er å gå rundt i Ski (nærmeste by) og se på alle "barna" som skal gå i kjoler, dårlige klær og som generelt er for dårlig kledd. "Åh, tjoj jeg blij syk snajt jeg ass" Jeg går nå ikke helt moteriktig, for å si det mildt, men jeg har det hvertfall godt og varmt. Endret 8. januar 2010 av DemonFudge Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Haha, trommelyd.no gjør meg glad! Hver gang noen prøver seg på noe morsomt i timen: Badumtsj! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg skulle ønske jeg gikk i klassen din. Bruker den forsåvidt veldig mye selv, veldig fin side. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg skulle ønske jeg gikk i klassen din. Bruker den forsåvidt veldig mye selv, veldig fin side. Bruker den når jeg tester høytalere jeg kobler i PCer. Ypperlig til å stille volum også, og folkene som hører den ler hver gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Endelig helg, også to ukers utplassering på Aker Solutions! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 1 time igjen til helg, det gjør meg glad Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 4x 12" høytalere og In Flames på full skuffe! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 4x 12" høytalere og In Flames på full skuffe! Tommer har praktisk talt ingenting å si med lydnivå eller kvalitet, det er bare potensielt sterke elementer. Jeg har et sett med høytaler på 200W totalt og 7" elementer, det yter mye bedre enn noen 20" elementer jeg lånte her om dagen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Haha, trommelyd.no gjør meg glad! Hver gang noen prøver seg på noe morsomt i timen: Badumtsj! Har den som hjemmeside En ting som gjør meg glad at det er helg! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 4x 12" høytalere og In Flames på full skuffe! Tommer har praktisk talt ingenting å si med lydnivå eller kvalitet, det er bare potensielt sterke elementer. Jeg har et sett med høytaler på 200W totalt og 7" elementer, det yter mye bedre enn noen 20" elementer jeg lånte her om dagen. Hvor fikk du tak i 20" elementer? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 4x 12" høytalere og In Flames på full skuffe! Tommer har praktisk talt ingenting å si med lydnivå eller kvalitet, det er bare potensielt sterke elementer. Jeg har et sett med høytaler på 200W totalt og 7" elementer, det yter mye bedre enn noen 20" elementer jeg lånte her om dagen. Hvor fikk du tak i 20" elementer? Jeg overdrev litt, beklager. De var uansett 40% større. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå