Lemon Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Ups. Endret 6. januar 2010 av Lemon Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Wow. Spørs om jeg noen gang kommer til å høre musikk med digital lyd igjen, etter å ha hørt hvor mye dynamikk LP har. Og hvor kult er det ikke å kjøpe og jakte på musikken? At musikken er FYSISK til stede er mye mer utrolig enn jeg noen gang kunne tenke meg! Tenk å jakte på en LP fra sitt favorittband i LAAANG tid. Det må være helt sinnsykt når man løper hjem for å legge den forsiktig på spilleren første gang. Er glad det er renessanse for LP nå, sånn at til og med moderne musikk blir gitt ut på LP. DET ER KVALITET! Velkommen i klubben! Jeg er glad for at jeg har masse å glede meg til! Afrika, konfirmanttale, Roskilde, gårdsjobbing, wuuuu. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 At jeg ikke har skole i dag så jeg slipper å gå ut for å teste om det er -26 eller -31 :| Samt at sambo har kjøpt brød og jeg fant snus så jeg slipper å bevege meg ut åkke som! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Voddler-invite ! second! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Øvelseskjøring tur-retur Sirdalen i ettermiddag! 4 timer i bil Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Synes Python er litt tullete etter mine meninger, liker bedre C#. Hva er så tullete med det? Det er jo nice'n'simple. Brukar det ikkje fordi det er det optimala, men sidan det ifølge andre her på forumet skal var greit å begynna med Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 At jeg blir 20 i dag. Grattis . Selv blir jeg 21 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Gratulerer med dagen, Chokke! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 grattis til alle bursdagsbrukere Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Gratulera til Milanjo og chokke! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg har sluttet å barbere meg og lar alt håret mitt vokse uhemmet. Jeg ser kanskje ut som en slask, men når det er 20 minusgrader (eller mer) vil jeg ta vare på den varmen jeg kan få. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Slutten av høsten ifjor begynte jeg å la skjegget gro selv. Nå driver jeg med et kortklipt fullskjeggs-variant. Is i skjegget er bare morsomt. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Eg seier det berre rett ut: å drite. Dei siste to dagane har det vore som betong, bra å endeleg få ut noko. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Har hatt en vidunderlig kjøretur på tilsammen 4 timer! Vi stoppet innom en liten restaurant og hadde elgstek og på hytta fyrte vi opp peisen og hadde ulike forskjellige pølser i lomper Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Gjer meg glad at eg har fått så mykje betre sjølvtillit i det siste. Skjønar ikkje kvifor eg gjekk så lenge utan å gjere noko med sjølvtilliten min. Livet mitt er så mykje betre no! Lenke til kommentar
chris Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Bygdeliv gjør meg glad Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 Just came home from seing Avatar 3-D. Words can not describe. HAPPY!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Jeg har sluttet å barbere meg og lar alt håret mitt vokse uhemmet. Jeg ser kanskje ut som en slask, men når det er 20 minusgrader (eller mer) vil jeg ta vare på den varmen jeg kan få. heller slask enn slesk For min del var det bankbrevet jeg fikk. Er vel ikke så lenge før sånne brev kommer til å gjøre meg deppa Endret 7. januar 2010 av Slettet+13412342564 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Jeg har sluttet å barbere meg og lar alt håret mitt vokse uhemmet. Jeg ser kanskje ut som en slask, men når det er 20 minusgrader (eller mer) vil jeg ta vare på den varmen jeg kan få. Drit i det når det er kaldt, kan ødelegge fettlaget i ansiktet når du barberer deg. Spesielt visst du jobber ute (snekker osv.) Edit: Advarselsnivået mitt har sunket til 0% igjen! Endret 7. januar 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå