Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Wow. Spørs om jeg noen gang kommer til å høre musikk med digital lyd igjen, etter å ha hørt hvor mye dynamikk LP har.

 

Og hvor kult er det ikke å kjøpe og jakte på musikken? At musikken er FYSISK til stede er mye mer utrolig enn jeg noen gang kunne tenke meg! :cool:

 

Tenk å jakte på en LP fra sitt favorittband i LAAANG tid. Det må være helt sinnsykt når man løper hjem for å legge den forsiktig på spilleren første gang.

 

Er glad det er renessanse for LP nå, sånn at til og med moderne musikk blir gitt ut på LP.

DET ER KVALITET! :grin:

 

Velkommen i klubben!

 

Jeg er glad for at jeg har masse å glede meg til! Afrika, konfirmanttale, Roskilde, gårdsjobbing, wuuuu.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564
Jeg har sluttet å barbere meg og lar alt håret mitt vokse uhemmet. Jeg ser kanskje ut som en slask, men når det er 20 minusgrader (eller mer) vil jeg ta vare på den varmen jeg kan få.

 

heller slask enn slesk :)

 

For min del var det bankbrevet jeg fikk. Er vel ikke så lenge før sånne brev kommer til å gjøre meg deppa :p

Endret av Slettet+13412342564
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Jeg har sluttet å barbere meg og lar alt håret mitt vokse uhemmet. Jeg ser kanskje ut som en slask, men når det er 20 minusgrader (eller mer) vil jeg ta vare på den varmen jeg kan få.

Drit i det når det er kaldt, kan ødelegge fettlaget i ansiktet når du barberer deg.

Spesielt visst du jobber ute (snekker osv.)

 

Edit: Advarselsnivået mitt har sunket til 0% igjen!

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...