anonymmmmmm Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Mmm, nugatti er alt for godt. Born på TV gjer med glad. Alltid like morosamt. Endret 5. januar 2010 av -Maråk- Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 At det var en feil med varmekablene i garderoben i gymsalen på skolen i dag, som gjorde at det var deilig varmt Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Nå rett etter alle andre har begynt på jobb/skole igjen skal jeg ha én måned fri. DET gjør meg glad Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 en ukes fri med min lilel firbeint første uka i februar Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Voddler-invite ! Voddler er sånn video streaming sant? Japp - spotify for film Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Triana Iglesias Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 kjeks og sjokomelk inne på soverommet ( har utsikt over sentrum) imens det snør og er mørkt. I tillegg sitter jeg på data å hører the beatles- happiness is a warm gun. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Dolly pizza. Spise seg litt glede anbefales. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det hadde vært noe. I alle fall om jeg hadde hatt mer enn 22 kr på kontoen Evt. gadd å gå ut i de -24 eller hva søren vi har her. Var ute med søpla i sted, og det gjorde jo vondt å trekke pusten :| Men for å gå OnT, musikken til Yeah Yeah Yeahs gjør meg glad. Gjerne på full vreng med ei god bok å kose meg med ^^ Lenke til kommentar
Kokosen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) foreløpig er det 5 kr på min konto -.- måtte ta ut 400 kr i morges for jeg glemte busskort og automaten ville selvsagt ikke la meg ta ut 200 .. -.- EDIT: koser meg med ASOT 201 nå jeg:P Endret 5. januar 2010 av Klementino Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Voddler-invite ! Voddler er sånn video streaming sant? Japp - spotify for film Og det virker i Norge? HELEVETE Klarte å takke nei til en invite fordi jeg trodde det var Sweden only. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Python er så kjekt raw_input ("Welcome to skynet login") database = [ ["Terminator", "1234"], ["Miles Bennett Dyson", "5678"] ] username = raw_input ("Enter username: ") pin = raw_input ("Enter PIN: ") values = (username) welcome = "Access granted. Welcome %s" if [username, pin] in database: print welcome % values if [username, pin] not in database: print ("Username or PIN is incorrect. Access denied") raw_input ("Press enter to continue") teehee Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 At jeg blir 20 i dag. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Gratulerer med dagen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 :wee: Takker så meget! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Wow. Spørs om jeg noen gang kommer til å høre musikk med digital lyd igjen, etter å ha hørt hvor mye dynamikk LP har. Og hvor kult er det ikke å kjøpe og jakte på musikken? At musikken er FYSISK til stede er mye mer utrolig enn jeg noen gang kunne tenke meg! Tenk å jakte på en LP fra sitt favorittband i LAAANG tid. Det må være helt sinnsykt når man løper hjem for å legge den forsiktig på spilleren første gang. Er glad det er renessanse for LP nå, sånn at til og med moderne musikk blir gitt ut på LP. DET ER KVALITET! Endret 6. januar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Nå rett etter alle andre har begynt på jobb/skole igjen skal jeg ha én måned fri. DET gjør meg glad Er det ikke litt dumt å ikke ha fri med alle de andre da? Kan bli litt drit å sitte alene uten å ha noe du skulle gjort. Python er så kjekt raw_input ("Welcome to skynet login") database = [ ["Terminator", "1234"], ["Miles Bennett Dyson", "5678"] ] username = raw_input ("Enter username: ") pin = raw_input ("Enter PIN: ") values = (username) welcome = "Access granted. Welcome %s" if [username, pin] in database: print welcome % values if [username, pin] not in database: print ("Username or PIN is incorrect. Access denied") raw_input ("Press enter to continue") teehee Synes Python er litt tullete etter mine meninger, liker bedre C#. Å komme inn på den varme skolen etter å ha gått i -13'C gjør meg glad. Ikke minst Isis og Opeth! Endret 6. januar 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Synes Python er litt tullete etter mine meninger, liker bedre C#. Hva er så tullete med det? Det er jo nice'n'simple. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå