Thor - God Of Thunder Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 niiice At det straks er taco Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Usmakelig er vel ordet. Til DSG, ikke Taco Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 En vellykket nyttårsaften, TG-billett og taco-pizza. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 At den ene bestevenninen min sender så generelle meldinger at de favner; venner,brødre,bestemødre osv osv - ler hver gang, og når hun da svarer giiii deg (bergensk) så er hun ganske søt Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 At eg ALDRI har mareritt Men det gjer det også vanskelegare for meg å oppnå Lucid Dreaming, sidan dei fleste draumane ikkje skil seg ut frå dagleglive på ein meget spesiell måte Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Ein gong visste eg at eg drøymde, og bestemte meg for å flyge. Det gjekk ganske bra, men etter eit par meter vart det veldig tungt, og så hadde eg ikkje kontroll lengre. Ein annan gong tenkte eg at eg skulle kysse ein eg var forelska i (må jo gå bra sidan det er ein draum), men så "gløymde" eg at eg drøymde igjen ... Dette er kjempelenge sidan då, kunne ønske eg kunne oppleve det igjen. Smågodt gjer meg glad. Endret 2. januar 2010 av -Maråk- Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Å våkne opp til konsert med Jeff Beck på tven, samt en uåpnet pose med nøtteblanding og Pepsi Max. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ar jeg de to siste filmene jeg har sett har vært dritbra Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Denne delen av frumet gjer meg veldig glad masse kjekke trådar med interessante debattar Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Kjenner jeg gleder meg til russetiden begynner for fult. Altså landstreff lillehammer/tryvann. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg begynner ikke på skolen før på torsdag. Hurra! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Fra i morra er jeg offisielt student Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 at eg har fri i morgo Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Sandkasser, høre folk si navnet mitt, nakne gutterygger, strikkede sokker, flodhester, jordbær, kragebein, gravide mager, stå stille i regnet, jordbær Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Har funnet en ny døgnrytme... Å sove fra 20:00 / 21:00 til 04:00 / 05:00. Sånn at jeg får et par timer før skolen for å f.eks se film. Bare stresse ned helt. Endret 4. januar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Bedre å bare stresse ned med en film fra 21 til 23 så sove til 07. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jepp. Man er så trøtt etter å ha stått opp uansett. Men ingenting galt i å stå opp litt før man må dra på skolen, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå