Datasmurf Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 At jeg drar hjem til Steinkjer i morgen for å feire nyttårsaften med flere gode venner Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Haha, en statusmelding på nettby nettop:"****** så var det baken i vinter å påsken <33" Syns den var litt morsom, selv om gutten åpenbart mener "Bakken" Hahahahaha! Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Gremlins på kanal "FEM" nå, den suger sikkert hest men har ikke sett den siden jeg var en knott og barneminner må man ta vare på. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Den suger ikke. Koselig julefilm. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Nytt år, nye muligheter og blankeark gjer meg glad nokon som er enige? god nyttår folkens! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Nope! Et nytt år med faenskap og ønske om å starte på nytt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Nettopp bygget Lego med lillebroren min. Savner Lego-tiden jeg. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Nettopp bygget Lego med lillebroren min. Savner Lego-tiden jeg. Jeg også Den beste opplevelsen var når jeg klarte å bygge meg hus med noen slags rør i veggene slik at jeg kunne pumpe vann i vasken og badekaret jeg hadde laget. Good times! Lego er vel det kjekkeste jeg holdt på med, men nå til dags er det kun playstation som gjelder for de unge... epilepsi blir vel snart den nye trenden. Endret 31. desember 2009 av DSG Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Ja, broren min sitter nesten bare foran PC-en og spiller han. Det gjorde ikke jeg når jeg var 8 år gammel. Men det huset høres fett ut. Husker pappa og jeg bygde opp romsenteret som han hadde fra han var liten jeg, det var fett. EDIT: Mekket nettopp en Lego-tråd i hobbydelen her på forumet. Endret 31. desember 2009 av KongKake Lenke til kommentar
douchebag Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det er digg å få nyttårsklem av jenter man ikke kjenner på fest. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Poenget er ikke helt der da. Ingen win. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det er digg å få nyttårsklem av jenter man ikke kjenner på fest. Enig der, var på en festt tidligere idag der det var mange brae damer, hyggelig å få klem å bli kjent me de. Lenke til kommentar
SML Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nyttårsklemmer<3, eneste som slår det er nyttårskyss :> <3 Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 At foreldrene mine er såpass forståelsesfulle at de ikke blir sur for at ting knuser, men heller glad for at det gikk bra med hun som skadet seg. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 At jeg om 25 min er ferdig på jobb og skal hjem til min mor for middag =) Naaammmmm.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Det er digg å få nyttårsklem av jenter man ikke kjenner på fest. Enig der, var på en festt tidligere idag der det var mange brae damer, hyggelig å få klem å bli kjent me de. Jepp, jeg fikk klemmer av masse damer og en fyr som heter Thomas, husker jeg. Det var veldig hyggelig i går kveld, selv om jeg får igjen for det i dag. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hadde gøy fest i går. Vanligvis er nyttårsaften døll, da man ikke kommer inn noen plass, folk er spredd osv. Men noen tok initiativ i år, leide lokale, DJ osv. og fikk samlet de fleste som bor her! Og så møtte jeg en fyr fra forumet. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Hadde gøy fest i går. Vanligvis er nyttårsaften døll, da man ikke kommer inn noen plass, folk er spredd osv. Men noen tok initiativ i år, leide lokale, DJ osv. og fikk samlet de fleste som bor her! Og så møtte jeg en fyr fra forumet. HEPP! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 åh jeg håper det er slike show når jeg skal til Florida! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå