anonymmmmmm Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Sånt er koseleg. Blir glad når folk seier dei er glad i meg. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Ronald Jenkees gjør meg glad. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Eddie Meduza gjør meg glad. Alltid. "Vresa upp fetta, Kärringajävel!" Endret 30. desember 2009 av W202 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Ser dama igjen i morgen Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Plutseleg fått 150 views på på youtube igjen, frå ei fark.com Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Herlig at det er dritkaldt i Oslo, nå fryser negern rævva av seg! Kanskje Norge plutselig ble mindre attraktivt å bo i nå, huh? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 At jeg har begynt å høre litt mer på REM nå i kveld. Fin musikk å slappe av til. Lenke til kommentar
Sv3tt Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Stikker til Åre om noen timer og feirer nyttårsaften der Noen dager med mye ski-kjøring + ett forhåpentligvis bra opphold på holiday club! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Se filmen hos Youtube Fatter ikke at de kan finne på å sende noe sånt på TV midt i disse iskalde mørke vintertider... :/ Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Fyrverkeri gjer meg frykteleg glad Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 da prøver jeg igjen Jeg skal se på nytt familiemeldem 1 nyttårsdag. jeg skal uansett jobbe til kl 17 på nyttårsaften og har dermed avlyst alt av fest invitasjoner. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 _Alle_ på hele hotellet skal jobbe i morgen kveld. Av de 30 eller noe i min avdeling er jeg den eneste som har fri. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 I dag fikk jeg en hyggelig overraskelse. Jeg fant en åpen pose med ostepop som jeg har gjemt bort og glemt en gang i tiden, så nå sitter jeg her og koser meg med det som var igjen i posen. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Årets nyttårshilsen til mine venner, selvskreven, kopiert omtrent 90% fra den julehilsebsakeb Jeg ønsker deg godt nyttår og blablabla, tøvprat. Drit i det. Det jeg derimot ønsker deg er et fantastisk år med mange uforglemmelig orgasmer, at du vinner masse penger i Lotto eller poker ( og deler med meg ) og jobbe halve tiden for dobbel lønn. Hvis du sender denne meldingen videre til 10 personer skjer det INGENTING, det som derimot skjer er at du kanskje får noen til å smile. Godt nyttår :-) Lenke til kommentar
Grand Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Årets nyttårshilsen til mine venner, selvskreven, kopiert omtrent 90% fra den julehilsebsakeb Jeg ønsker deg godt nyttår og blablabla, tøvprat. Drit i det. Det jeg derimot ønsker deg er et fantastisk år med mange uforglemmelig orgasmer, at du vinner masse penger i Lotto eller poker ( og deler med meg ) og jobbe halve tiden for dobbel lønn. Hvis du sender denne meldingen videre til 10 personer skjer det INGENTING, det som derimot skjer er at du kanskje får noen til å smile. Godt nyttår :-) haha, awesome! Jeg stjælte den jeg Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Me2 Gjorde iaf meg glad Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Heve, bare å ta den, jeg har vel egentlig skrevet maks 10% selv, og aldri lagt ut he om dere ikke kunne ta! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Haha, en statusmelding på nettby nettop: "****** så var det baken i vinter å påsken <33" Syns den var litt morsom, selv om gutten åpenbart mener "Bakken" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå