Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ser at mange av de folka som ble mobbet på ungdomsskolen ikke bærer preg av det i det hele tatt, og har blitt fantastiske mennesker.

De tok tak i verden og gjorde akuratt det de ville.

Sterke mennesker som har så utrolig mye å gi. :)

 

Leter etter en dude da, han var smått utviklingshemmet, men jeg og noen venner var med han så ofte vi kunne.

 

Men har ikke sett han siden i fjor eller forfjor, skulle ha fått snakket med han og hørt om han har det bra. Tror desverre han går rundt alene et eller annet sted, vet ikke hvor han bor.

Håper på å få møtt han snart.

Han ble mobbet av mange på ungdomsskolen. (Han ble også mobbet av en tidligere venn av meg. Blir vanskelig når sånt skjer. Men jeg gidda ikke å være så mye med han etter det. Den tidligere vennen altså.)

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar
Jeg ser at mange av de folka som ble mobbet på ungdomsskolen ikke bærer preg av det i det hele tatt, og har blitt fantastiske mennesker.

De tok tak i verden og gjorde akuratt det de ville.

Sterke mennesker som har så utrolig mye å gi. :)

 

Leter etter en dude da, han var smått utviklingshemmet, men jeg og noen venner var med han så ofte vi kunne.

 

Men har ikke sett han siden i fjor eller forfjor, skulle ha fått snakket med han og hørt om han har det bra. Tror desverre han går rundt alene et eller annet sted, vet ikke hvor han bor.

Håper på å få møtt han snart.

Han ble mobbet av mange på ungdomsskolen. (Han ble også mobbet av en tidligere venn av meg. Blir vanskelig når sånt skjer. Men jeg gidda ikke å være så mye med han etter det. Den tidligere vennen altså.)

Selv om man ikke viser tydelig synlige preg som følge av mobbing og utstøtelse, så betyr ikke det at det er glemt og som visket vekk fra hukommelsen. Mobbingen og utstøtelsen lager vonde sår som sjelden leges fullstendig. Avlikevel er fellesnevneren at alle ofrene forsøker å legge det bak seg etter beste evne, selv om bitterheten og sinne våker over som et uhyggelig gjenferd i tankene for alt det ufine mobbingen gjorde med dem.

 

Å glemme er en velsignelse sies det, og det stemmer. Bare enkelte ting er vanskligere å glemme enn annet.

 

Dog er det også sant at man ikke kan la spøkelser fra fortiden jage deg for evig tid. På denne måten blir et nytt menneske til. At du ser dine gamle mobbeofre som et tilsynelatende fornøyd og fungerende individ er hyggelig, at de kanskje ikke bærer nag for det som ble gjort. Bra at folk finner veien tilbake til samfunnet etter noen pent sagt jævlige år.

 

Uansett bra at du nå viser litt medynk for disse personene, men mange av de sliter nok fremdeles vil jeg tippe. Bra du/dere har sluttet med mobbingen, nok liv har blitt kjørt på skakke.

 

EDIT: Glad for at jeg fikk kjøpt fyrverkeri i dag. :)

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...