Ladyalex Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Apple's gavekalender fra 26. Desember til 6. Januar. Hva,hvor,hæææ?? Eg og vil.. *smiske smiske* Det er en application på iPhone i allefall, installerte den, og får en gave hver dag. Søren.. Eg har desverre ikke iphone. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Er den gratis ? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Ja , + at du får en gratis ting vær dag Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Det snør ute! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 At jeg "svindlet" til meg 200 kr. i dag. Oppskrift: Jeg fikk et Amfi-gavekort på 200 kr. Noe som er greit nok, men jeg ville heller hatt pengene. Som kjent kan man ikke ta ut kortet i kontanter. Det jeg gjorde da var å gå på en kiosk på senteret og sette 200 kr. inn på tippekontoen min med gavekortet. Så gikk jeg på en annen kiosk og tok 200 kr. ut fra kontoen. High five for me! Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Datasmurf: Dæven, hu søstra di er jo kjempepen OG 19 år OG kommet inn på medisin i Trondheim! Det er jo kjempebra. Hu rister i allefall av seg det "dum og blond" uttrykket. Ting som gjør meg glad: At jeg skal se Avatar i kveld! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Ting som gjør meg glad: At jeg skal se Avatar i kveld! Avatar er sjef! gled deg Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Har vore på kjelketur i dag! Geiranger må vere den beste plassen i heile Noreg å køyre kjelke på. Veldig bratt, mange svingar og ingen bilar. Eg kom ned først også. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 http://laptoplogic.com/resources/64-things...eek-should-know Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Ting som gjør meg glad: At jeg skal se Avatar i kveld! Avatar er sjef! gled deg Truth has been spoken. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Darkbuster! du har snart 1337 innlegg Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Da blir jeg nesten nødt til å slutte å poste en periode. Off-topic delen blir det mye av fremover! Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Datasmurf: Dæven, hu søstra di er jo kjempepen OG 19 år OG kommet inn på medisin i Trondheim! Det er jo kjempebra. Hu rister i allefall av seg det "dum og blond" uttrykket. Ting som gjør meg glad: At jeg skal se Avatar i kveld! Pix where? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 i morgen skal jeg se på valp Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Delfiakake. Må være den beste kaken som finnes! Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Delfiakake. Må være den beste kaken som finnes! QFT, dog helst uten gummitopper. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Datasmurf: Dæven, hu søstra di er jo kjempepen OG 19 år OG kommet inn på medisin i Trondheim! Det er jo kjempebra. Hu rister i allefall av seg det "dum og blond" uttrykket. Ting som gjør meg glad: At jeg skal se Avatar i kveld! Pix where? klicky Avatar var.... SINNSYK! Kjempebra film! Herreguuuuuuuuuud Edit: Jeg mener, man ser at hun er kjempepen, men det er uten det laget med spakkel og løsvipper. Endret 28. desember 2009 av Nymph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå