saladin waits for alice Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 At pappa har alltid mislikt Blu Ray teknologi og ender med å kjøpe meg blu ray spiller Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) 2 skjorter i 6XL fra tante og onkel :D Dette skal brukes til? Nvm.. Tenkte helt feil. En koselig kveld med familien gjør meg glad Endret 24. desember 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Ansiktene til mamma og pappa da de fikk julestrømper av meg i år, i stedenfor omvendt. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 2 skjorter i 6XL fra tante og onkel Dette skal brukes til? En koselig kveld med familien gjør meg glad Ehm, du vet hva t-skjorter brukes til ? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Nope, men jeg har vel få plagg i min størrelse. Endret 24. desember 2009 av Applebee Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Tenkte det var sånne gigantiske t-skjorter enkelte bruker i slalombakkene. Sånne som går langt helt til leggene. Endret 24. desember 2009 av Vertical^ Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Tja, skrev da at det var en skjorte.. Men men, den rekker vel til knærne. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Fikk sovepose og påfyll av sokker Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Fikk ingen sokker her i år Men fikk mye til kjøkkenet. Veldig bra i og med at eg nylig har flyttet og har lite av det. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hva ér det med gutter og sokker til jul? Min kjære lillebror fikk mange par. Jeg fikk ingen, enda jeg ønska meg ullsokker til jul for fjerde år på rad. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Sikkert fordi broren din ikke ønsket seg sokker. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Det er faktisk utrolig, det året jeg ønsker meg boksere, så får jeg det Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Sikkert fordi broren din ikke ønsket seg sokker. Du sier noe. Sikkert derfor jeg fikk et stort skjell pålimt en liten nisse og et telys i fjor. Endret 24. desember 2009 av Lemon Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Eg fekk strikka sokkar av alpakkaull av bestemora mi. Og kjempemykje anna fint, pluss at det har vore ein kjempekjekk kveld! Fekk alt eg ønska meg - nytt headset (det gamle var øydelagd), eit lite stereoanlegg, smykkeskrin, ny toalettveske og ullsokkar. Føler meg veldig heldig. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Oooh ja, fikk hjemmestrikka ullsokker til jul i fjor, de brukes møe for å si det sånn. I år fikk jeg en bok signert av Lars Monsen. Det varmet veldig, veldig mye. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Sikkert fordi broren din ikke ønsket seg sokker. Du sier noe. Sikkert derfor jeg fikk et stort skjell pålimt en liten nisse og et telys i fjor. jeg trengte ikke nevne sokker engang, og nå sitter jeg med nøyaktig 10 par. I år fikk jeg en bok signert av Lars Monsen. Det varmet veldig, veldig mye. Lars Monsen er machine, han hugger ved med flat hånd. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Boka og DVDen Gåte gav ut etter konserten i Dødens dal på bursdagen min. Signert. "Til vår familievenn, Sjur Vaage" Tror kanskje det er den gaven jeg fikk i dag som har gjort meg mest glad Lenke til kommentar
aGal Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 At jeg ikke fikk masse dritt jeg ikke trenger til jul gjør meg glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå