Alliha Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Men så virkar det som om dei som har arrangert dette vil holde det skikkeleg, og til og med leiar inn atlantic hall. (fattar ikkje kvifor det er så stort, men alle som har vore i atlantic hall seie det) Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Eg aner ikkje kva Atlantic hall er. Vi hadde juleballet i idrettshallen til kommunen og arrangørane, altså skulen, ville halde det skikkeleg. Det var eit skikkeleg juleball også, det var berre ein som vart kasta ut. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Juleball er kjekt, men det er ganske flaut om du må danse sakte-dans med kongen medan alle andre står i ein ring rundt og ser på. Spesielt om du ikkje kan danse. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Så bra at du er dronning Men kva skjedde forresten med den forrige avataren din? Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Så bra at du er dronning Men kva skjedde forresten med den forrige avataren din? Ja, det var litt kjekt, sånn bortsett frå akkurat den delen. Kjem til å bli erta heile jula. Den eldste broren min syns tydelegvis det var kjempeartig. Liker ikkje bilete av meg sjølv, så bytta det med eit av The White Stripes i staden. Endret 21. desember 2009 av -Maråk- Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Fant ut at jeg får lønn i overimorra, og ikke 10. Februar! Lenke til kommentar
imastard Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 få melding av noen man er glad i Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Å gjennoppdage musikk. Overkill, Magnus, Anthrax... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd.Pink Floyd. Pink Floyd.Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 At det ble en fin julepresang fra jobben i år! 4TB Nas boks. Noe eg har stort behov for Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 får jule gave av typen til 4 k.... kamer + masse tilbehør..happy happy happy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Så kjedelig det er å vite hva gaven er da Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Så kjedelig det er å vite hva gaven er da har masse andre gaver jeg ikke vet hva er. berde å få noe man virkelig ønsker seg enn å sitte å late som man er happy for noecrap Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Årets julegave til meg selv: Xbox 360 m. 5 spill og nye sko Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Bli kjørt steder. Slippe å ta bussen er så deilig. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 årets julegave til meg selv og typen. hund Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Hyggelig bussjåfør som sponset meg med fem kroner når jeg manglet det. Den pene jenta som vasket håret mitt hos frisøren Og møte gamle bekjente. Ganske fin dag idag egentlig Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd.Pink Floyd. Pink Floyd.Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Pink Floyd. Du mente egentlig å poste her? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Det snør Nå venter jeg bare på skiløyper Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 22. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 22. desember 2009 Det snør Nå venter jeg bare på skiløyper Det blir det snart her ! De skal kjøre opp løyper i romjula Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå