Amberlamps Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Og få vite at det ganske så sikkert blir ny bil i mai/juni... rett før jeg forhåpentligvis for lappen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Å sette sammen en liten maskin jeg kan bruke i ferien. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Og få vite at det ganske så sikkert blir ny bil i mai/juni... rett før jeg forhåpentligvis for lappen Nice, hvilke bil kikker dere på da? Panamera er ute nå, etter nyttår kommer den nye Jaguar XJ, den nye Cayenne og Aston Martin Rapide. Muligens noen forslag i drøyeste laget, men nå vet ikke jeg nøyaktig hvor bilgale familien din er og hvor mye dere gidder å bruke på bil. Kan uansett anta at dere ønsker en kvalitetsbil. Edit: Panamera og Cayenne kommer vel ut med hybrid versjoner neste år. Dette burde gi litt mer gunstige priser som ikke er fullstendig hårreisende. Endret 20. desember 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Og få vite at det ganske så sikkert blir ny bil i mai/juni... rett før jeg forhåpentligvis for lappen Nice, hvilke bil kikker dere på da? Panamera er ute nå, etter nyttår kommer den nye Jaguar XJ, den nye Cayenne og Aston Martin Rapide. Muligens noen forslag i drøyeste laget, men nå vet ikke jeg nøyaktig hvor bilgale familien din er og hvor mye dere gidder å bruke på bil. Kan uansett anta at dere ønsker en kvalitetsbil. Vi har 09 X5 fra før så det er vår kjære 06 Passat som skal byttes ut, trolig i en 2.0TFSI 180hk mlt Audi A4, om det da ikke dukker opp ny Passat rundt januar som det spekuleres i. Men det absolutt feiteste med Audien er Bang & Olufsen sound system med 14 høytalere og surround Hmm.. den nye Cayennen kommer neste år altså En absolutt favoritt her i gården. Endret 20. desember 2009 av DSG Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Kult DSG. Da var nok mine forslag klart i drøyeste laget ser jeg, men man vet aldri. Endret 20. desember 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Kult DSG. Da var nok mine forslag klart i drøyeste laget ser jeg, men man vet aldri. Hehe, de forslagene ville vært i drøyeste laget for la oss si, sikkert alle brukerne på dette forumet... intensjonen var vel å være arrogant Endret 20. desember 2009 av DSG Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 Å dra på aketur klokka fire om natta med en jeg er glad i Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 20. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 20. desember 2009 (endret) Nei, jeg hadde ingen intensjoner om å være spydig på noe vis DSG. Det var fullstendig ærlige forslag siden jeg har forstått av dine innlegg på forumet at dere liker kvalitetsbiler. Den X5'en dere allerede har koster vel omlag 1mill +/- dersom jeg ikke husker feil, en svært flott og lekker bil DSG. Hmm.. den nye Cayennen kommer neste år altså En absolutt favoritt her i gården. Samme her, moren min er vel den av oss som ønsker den bilen mest. Endret 21. desember 2009 av SLIguy Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Queen gjør meg glad. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Heile familien heime. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Hentelappen for dr. pepperen kom i dag Puff Daddy & Faith Evans - I'll Be Missing You gjør meg glad, minner meg om den avdøde broren min. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Nye ski Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Nye ski Amen! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Nye ski +1 Applebee! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Lager stekte epler. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 At eg endelig fikk strømmen tilbake etter 2 døgn uten pågrunn av snøværet! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Å dusje før juleballet medan ein høyrar på høg radio er veldig hyggeleg, og så kjem masse fine songar Juleballet og at folk skal komma til meg etterpå gjer meg glad Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Juleball her og nå snart. ør alle russekro er det alltid vors på hybelen vår, så blir nå og. Men juleballet starter så tidlig, så vet ikke om folk rekker opp hit en gang. Endret 21. desember 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Haha, startar tidleg her og. Og det blir alkotesting ved inngongen så enkelte har planar om å lage vodka-gele og ete det i det dei går inn :!: edit: ein siste ting som gjer meg glad: å voldta høgtalarane med litt justice Endret 21. desember 2009 av Alliha Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 21. desember 2009 Alkotesting? Det var ikke det hos oss, de ville ikke en gang se inngangsbillettene våre. Jeg kom full som et nek, men ingen mistenkte meg for noe, selv om jeg var unaturlig glad i alle og sølte brus på penskjorta mi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå