Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og få vite at det ganske så sikkert blir ny bil i mai/juni... rett før jeg forhåpentligvis for lappen :devil:

Nice, hvilke bil kikker dere på da? Panamera er ute nå, etter nyttår kommer den nye Jaguar XJ, den nye Cayenne og Aston Martin Rapide. Muligens noen forslag i drøyeste laget, men nå vet ikke jeg nøyaktig hvor bilgale familien din er og hvor mye dere gidder å bruke på bil. Kan uansett anta at dere ønsker en kvalitetsbil.

 

Edit: Panamera og Cayenne kommer vel ut med hybrid versjoner neste år. Dette burde gi litt mer gunstige priser som ikke er fullstendig hårreisende.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Og få vite at det ganske så sikkert blir ny bil i mai/juni... rett før jeg forhåpentligvis for lappen :devil:

Nice, hvilke bil kikker dere på da? Panamera er ute nå, etter nyttår kommer den nye Jaguar XJ, den nye Cayenne og Aston Martin Rapide. Muligens noen forslag i drøyeste laget, men nå vet ikke jeg nøyaktig hvor bilgale familien din er og hvor mye dere gidder å bruke på bil. Kan uansett anta at dere ønsker en kvalitetsbil.

 

Vi har 09 X5 fra før så det er vår kjære 06 Passat som skal byttes ut, trolig i en 2.0TFSI 180hk mlt Audi A4, om det da ikke dukker opp ny Passat rundt januar som det spekuleres i. Men det absolutt feiteste med Audien er Bang & Olufsen sound system med 14 høytalere og surround :dribble:

 

Hmm.. den nye Cayennen kommer neste år altså :hmm: En absolutt favoritt her i gården.

Endret av DSG
Lenke til kommentar

Nei, jeg hadde ingen intensjoner om å være spydig på noe vis DSG. Det var fullstendig ærlige forslag siden jeg har forstått av dine innlegg på forumet at dere liker kvalitetsbiler. Den X5'en dere allerede har koster vel omlag 1mill +/- dersom jeg ikke husker feil, en svært flott og lekker bil DSG. :)

 

Hmm.. den nye Cayennen kommer neste år altså :hmm: En absolutt favoritt her i gården.

Samme her, moren min er vel den av oss som ønsker den bilen mest.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...