Underpants Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 OMG. Lost.. Det må være den dummeste serien ever. Da er faktisk repriser av mac gyver bedre. (dette skulle vel ha stått i ting som irriterertråden). Eehm, uansett kva for eit program me snakkar om er MacGyver betre. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 OMG. Lost.. Det må være den dummeste serien ever. Da er faktisk repriser av mac gyver bedre. (dette skulle vel ha stått i ting som irriterertråden). Shoo! Da kan du kose deg med Mac Gyver, mens jeg koser meg med Lost Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Metallica Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 OMG. Lost.. Det må være den dummeste serien ever. Da er faktisk repriser av mac gyver bedre. (dette skulle vel ha stått i ting som irriterertråden). Shoo! Da kan du kose deg med Mac Gyver, mens jeg koser meg med Lost Koser meg heller med Scrubs jeg da. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Ferdig på jobb og at jeg ikke skal jobbe i helga; Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Koser meg uten tv jeg da Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Génlaben 3 Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Génlaben 3 Haha Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 På hytta med gutta, snusen under leppa etter en frisk tur med appelsinn og the BIG KL<3:) Og med runners high etter jogg med kjæresten under armen, 48g under leppa. Lenke til kommentar
alkoeinar Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 blir glad når jeg har fri fra jobb, og kan ta en øl eller 12 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 At jeg er tilbake etter ban :-D Aldri hatt en så kjedelig dag, ingenting er det samme uten dikusjon. Takk gud at jeg er tilbake *kysse pcen* Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Hvorfor ble du banna? Jeg er glad fordi jeg lekte litt med lego og følte meg som et lite barn igjen Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Hvorfor ble du banna? Jeg er glad fordi jeg lekte litt med lego og følte meg som et lite barn igjen Klikka på skarstad Det er så deilig og få sånne følelser tilbake Sånn her om dagen så var det et sånn pil-og-bue-lage-hytte-leke-i-skogen-vær. Følte meg som et barn igjen selv om jeg ikke gjorde noen av tingene da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Tida gikk temmelig fort på jobben i dag. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Lørdag, god mat og godteri Bikkja mi skal få springe løs med en av sine mange kjærester snart. Morsomt å se på Lenke til kommentar
CFM Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 At kjøkkenet er åpna igjen Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Skole og Lekser! Don't ask me why. 8-| Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 (endret) Hvorfor ble du banna? Jeg er glad fordi jeg lekte litt med lego og følte meg som et lite barn igjen Lego er gøy. Hm, må kanskje starte en klubb: Lego-klubben for store barn. Endret 23. februar 2008 av Lefse Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Hvorfor ble du banna? Jeg er glad fordi jeg lekte litt med lego og følte meg som et lite barn igjen Lego er gøy. Hm, må kanskje starte en klubb: Lego-klubben for store barn. Lego er kjempegøy Brukte hele dagen idag på å lage en kran med 3 motorer og lys, og en propelldrevet båt som faktisk funker Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 23. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2008 Lego er rå kult Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå