Snublefot Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Nybakte lussekatter. Nå som jeg ikke er barn lengre kan jeg forme dem akkurat som jeg vil. Endte opp med et svært provoserende og seksuelt brett med bakverk til slutt. Kos Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Slik endte jo lussekattane på skulekjøken også opp. Spesielt dei med rosiner, eg trenger vel ikkje å beskrive kva dei skulle forestille Endret 15. desember 2009 av svelemoe Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg hadde så kristen lærer at det var uaktuelt. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Den serien her gjør meg glad ^^ Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Hyggelig er vel kanskje ikke riktig ord å bruke, men: Sesongavslutningen på Dexter var fantastisk! Ventetiden til sesong 5 derimot ... Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Å være ferdig med influensavaksinen uten å besvime. Tøffe mannen. Skjer det ofte ellers? Tannlegen, lege, hull i ørene, u name it. Generelt enten med min egen kropp eller hvis det skjer noe alvorlig med andre sin kropp. Kan bekrefte noen av de mildeste bivirkningene av vaksinen idag. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 5 på muntlig "tentamen" ! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 5+ på RLE prøve, 5 på engelsk prøve og 5 på naturfagprøve gjer meg glad Lenke til kommentar
CFM Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 En dag til nå så er det juleferie! :D Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 At jeg ikke fikk noen tlf fra helsestasjonen i dag!! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg har sikret meg karakteren 6 i tysk på terminvurderingen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Ikke dårlig! Selv sliter jeg veldig med tysk, går 10. klasse nå. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg går Vg1 nå. Jeg hadde ikke fremmedspråk på ungdomsskolen, så dette er mitt første år med tysk. Jeg regner ikke med å holde meg på den karakteren når det blir riktig vanskelig om to år. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg har sikret meg karakteren 6 i tysk på terminvurderingen. Das war guten sein. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 De første 20 sekundene av den første animasjonsfilmen min er stort sett ferdig! Blender er så fantastisk. Ble litt irritert på det, for det har faktisk klikka to ganger og det var lenge siden jeg hadde savet. Men jeg så ikke før nå at det var noe som het "Recover last session" Så Blender er tilgitt, alt er min feil. Er utrolig overrasket over hvor fint det har gått overall. Fra å modellere møbler selv, finne modeller av møbler jeg ikke har kunnskap til å modellere, teksturer, mekke et greit rom, belysning og ikke minst å modellere en karakter og gi den evnen til å bevege seg. Nå gjenstår det å finpusse karakteren, så kan jeg rendre scenene i HD og begynne på de neste scenene. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Håper vi får se sluttresultatet! Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Fikk gå ekstra tidlig idag, og så skal jeg med klassen på Peppes og så har vi juleferie! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg hadde muntlig høring, så jeg var bare 20 minutter på skolen. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 tre seksere og en femmer på fire eksamer. not bad =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå