Amberlamps Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Skal lave pepperbiff med gratinerte poteter og peppersaus til mormor idag Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Nå vet jeg hva jeg skal ha til middag Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Endelig hjemme fra skole og jobb, så nå kan jeg begynne å lage animasjonsfilmen jeg har tenkt litt på. For jeg kom på at jeg faktisk har kunnskapen som trengs for å lage en liten snutt med karakterer og det hele. Blender er en fin ting. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Kamerat-LAN i romjula, med harrytur og hele pakka. Første gang på flere år. Blir moro! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Kjørt Porche 928 i dag(kun kortere distanse i lav hastighet ), gate-slicks på vinterføre er derimot bæsj! Kamerat-LAN i romjula +1 Endret 15. desember 2009 av aGal Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Endelig hjemme fra skole og jobb, så nå kan jeg begynne å lage animasjonsfilmen jeg har tenkt litt på. For jeg kom på at jeg faktisk har kunnskapen som trengs for å lage en liten snutt med karakterer og det hele. Blender er en fin ting. Blender er nok til å dedikere en egen tråd om hvor glad jeg blir av det, utrolig at et slikt program er gratis. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Jeg hadde faktisk en tråd om det her på forumet. Men vi som drev på sluttet eller gikk over til dedikerte blender-forum. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 At kjøkkenet i leiligheten er ryddigt og ingen oppvask igjen Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 5 måneder med dama i dag. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Å være ferdig med influensavaksinen uten å besvime. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Hehe, tok den idag jeg og. Betaler for krampe i armen ftw. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Å være ferdig med influensavaksinen uten å besvime. Tøffe mannen. Skjer det ofte ellers? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Fri i morgen. Oh sweet lord så deilig. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Har ikkje fri før den 22. Men jul generelt gjer meg glad, for å vere litt on topic Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 At skiene mine er sendt gjør meg glad Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 The Big Bang Theory. Den beste sitcomen nå til dags. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Enig, digger det og himym. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Denne videoen: Made my day. Cute kid playing I'm yours, hahaha Lenke til kommentar
aGal Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 The Notting Hillbillies - Will you miss me Den låta er digg, sammen med varm kakao og kald grøt er det jo bare kos å sitte her nå Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Å være drittsekk er utrolig hyggelig Han regnet med å få låne PC`en min i dag for å ta med på skolen (Jeg har laptop, he doesn't ), men siden jeg ikke fikk låne headsettet hans på bussen (som han ikke brukte, eller brukte resten av turen) så får han ikke det Og DET gjør meg glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå