CombatPsycho Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Finner jeg en tusenlapp, uten noe mer ville jeg beholdt den. Hadde den derimot ligget i en lommebok, hadde jeg levert den inn. Så rar er jeg Endret 12. desember 2009 av Kim Salabim Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 At min scenedebut gikk knirkefritt! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 hadde helt klart levert den. vil tro den som fikk den tilbake hadde blitt kjempe happy. Lansi, tenkt om det var din lommebok noen tok? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 hadde helt klart levert den. vil tro den som fikk den tilbake hadde blitt kjempe happy. Lansi, tenkt om det var din lommebok noen tok? Han mister ikke lommeboken sin. God mat, julesanger og at jeg koser meg selv om jeg er helt alene etter en lang hard dag på jobb Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Stikker ned til en kompis som har boblebad. Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Å få haik av en fremmed når du allerede har brukt over 1 time av kvelden på å gå rundt i ingenmansland. Jeg elsker folk som gir haik, fra roten av mitt hjerte. Dere gjør verden til et bedre sted <3 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Godt det blir satt pris på! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Drikke vin fra min überkule kopp. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Drikke cola fra et medbragt ølglass gjør gjerne ikke samme nytten, men jeg uansett glad. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Bestefaren min leverte en 500-lapp han fant til den nærmeste kiosken. "Du er sannelig en ærlig mann" sa kioskdama. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jeg hadde tatt den. Oj, skikkelig bad-ass.. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Eller fattig. Eller så bare tenker jeg "finneren er vinneren" Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Fy faen for en idiotisk holdning. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Fy faen for en idiotisk holdning. Godt mulig. Men det plager ikke meg Lommeboka med kredittkort hadde jo blitt levert inn, men pengene hadde nok blitt "borte" på en eller annen måte. Endret 13. desember 2009 av LanSi Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Da jeg jobbet på kiosk kom det en gammel som hadde funnet 600 kr. på gulvet ved isdisken. Jeg sa jeg skulle la de ligge og vente på rette eier. Like før vakta mi var slutt befant de seg i lomma mi Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Fy faen for en idiotisk holdning. Godt mulig. Men det plager ikke meg Lommeboka med kredittkort hadde jo blitt levert inn, men pengene hadde nok blitt "borte" på en eller annen måte. så om noen tar pengene du mister hadde ikke gjort deg noe? bløir glad av alle julefilmene jeg har funnet masse masse jule filmer i dag og tre tente lys Endret 13. desember 2009 av Estella! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Fy faen for en idiotisk holdning. Godt mulig. Men det plager ikke meg Lommeboka med kredittkort hadde jo blitt levert inn, men pengene hadde nok blitt "borte" på en eller annen måte. så om noen tar pengene du mister hadde ikke gjort deg noe? Nei så klart, det hadde vært jævlig irriterende! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Å være ferdig på jobb for i år! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 At jeg har snille venninner som redder meg når nøden er størst så jeg kommer meg hjem til mor til jul Eller fattig. Eller så bare tenker jeg "finneren er vinneren" Jeg ville tatt lappene fordi jeg er fattig, resten ville gått til noen autoriteter anonymt, tatt min egen finnerlønn. Ikke helt ærlig kanskje, men c'est la vie. Jeg trenger spenn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå