Lefse Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Sikkert en grunn til at han har utelatt filnavnet på bildet, hehe. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Sikkert en grunn til at han har utelatt filnavnet på bildet, hehe. ^^ Neida er bare WarRock.. Men siden jeg tok det det rundt tok jeg like gjerne filnavnet også Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 19. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 19. februar 2008 Jeg spør alikevel Det som gjør meg glad er å se en film aleine foran pc-en med røyk i den ene hånda og Cola i den andre Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 At jeg er god nok. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 (endret) Fikk litt skryt på jobb i dag. Skulle gipse taket i et kott, så sleit jeg nå opp denne gipsplata på egenhånd da. Denne plata var på 2mX1m, og var skjært til å passe akkurat, så var litt stress, kan du si. Måtte også tre et elektriker-rør gjennom et hull midt i plata, mens jeg holdt den. Etterpå kom han som er formann på bygget da, og sa "Det var godt jobba å få opp den plata på egenhånd", da ble jeg i godt humør. Når jeg først er i gang her, hardstyle på anlegget får meg i godt humør. Endret 20. februar 2008 av Lefse Lenke til kommentar
Brian Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Spilte bowling i sted, og det gikk jo ikke så aller værst, det gjorde meg litt glad, alltid morsomt å spille når det går greit. Fikk forresten 158 på første runde, deretter 168 og 147. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 20. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2008 Forloveden kom hjem for en halv time siden. Det gledet meg masse Lenke til kommentar
gin Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Jeg blir kjempeglad hvergang barnet mitt og mannen min sier til meg at de er glade i meg Lenke til kommentar
gin Skrevet 21. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2008 Fri fra jobben etter å ha jobbet 12 dager i strekk <3 Det må være veldig deilig Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Lord-Myrrah og jeg skal til Amster til sommeren. Hurrah! Lenke til kommentar
Brian Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Det er FREEEEDAG!! Og jeg har BUUUURSDAAAAG!!! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 (endret) Det er FREEEEDAG!! Og jeg har BUUUURSDAAAAG!!! Grattis da Og ja det er FREEEEEDAG Endret 22. februar 2008 av gilera Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Deilig med FREDAG ja Jeg blir glad av at jeg skal på familiefest med typen min sin familie om bare en uke. Mannfolk i dress og damer i kjoler. Elsker å pynte meg Og god mat og drikke er ikke å forakte heller! Taco i morgen gjør meg glad (hver lørdag ja... ) At det er under 2 uker til jeg skal fly en snartur innom Sverige og hente hjem en 8 uker gammel valp Hunden min gjør meg glad. Mange ganger om dagen. Det blir herlig med dobbel glede når vi får en til! Generelt synes jeg det er ufattelig hyggelig å bare gå rudnt å være glad for tiden! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Haha, innlegget ditt gjorde meg glad^^ Jeg ble glad da jeg fikk mld av en venninne som kunne meddele det at det var lakris med sur eplesmak på vei til meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Jeg ble glad når posten kom i dag, ettersom den etterlengtede NIN-cden kom fra Platekompaniet. (Yeah, jeg fikk feil cd i rett cover og måtte sende den inn) Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Ser frem til en hyttetur (Røros) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Yey. Fredag og Lost Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Helg og venninnebesøk i kveld Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 Yey. Fredag og Lost Hvordan kunne jeg glemme det! Nå ble jeg enda mere glad!! Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 22. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2008 OMG. Lost.. Det må være den dummeste serien ever. Da er faktisk repriser av mac gyver bedre. (dette skulle vel ha stått i ting som irriterertråden). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå