Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad


Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

you guys, ein kan samanlikne denne tråden med mlia.

Og den andre som fml!

:love:

Sa han without missing a beat. Best.Thread.Ever. Hehe sikkert harry potter han som lagde denne tråden!

 

Er glad pga den fantastiske cden jeg kjøpte i forgårs eller noe. Har hørt den et tosifret antall ganger nå.

Endret av Filosofem
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
you guys, ein kan samanlikne denne tråden med mlia.

Og den andre som fml!

:love:

Sa han without missing a beat. Best.Thread.Ever. Hehe sikkert harry potter han som lagde denne tråden!

 

 

Never before have I been so confused

 

edit: Filosofem er kjedelig siden han ikke tok vitsen min :(

edit2: Men nå gjorde han det og det er hyggelig og gjør meg glad :)

Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Jeg hater ikke å svelge piller, jeg har mer angst for å ha piller i munnen. Så jeg har en teknikk der jeg fyller munnen med vann og pelmer pillen inn akuratt i det jeg svelger, sånn at den blir sugd inn i det bunnløse dypet uten å være i kontakt med mine smaksløker.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Random folk på gata som smiler uten grunn ^^

 

gikk forbi en heromdagen som smilte noe helt aldeles tullete mye, så ut som han hadde vinni 10000039083490438 millioner kroner. det var så voldsomt at jeg måtte kommentere, "så glad du er da!" sa jeg te'n.

 

da kom det tilbake "jaaaa'l'nklfmsfj" på en sånn hvpu måte. jess, han var smått tilbakestående faktisk. men glad det varn! :!:

 

 

ja i kiosken ved grønland tbanestasjon er det en glad mann som står i disken vanligvis om mårran. ser ut som han trives tilogmed, i kioskjobb! ikke verst, alltid hyggelig å gå innom der om mårran. så sier han alltid på vestlending "allt i orden!" etter man har betalt.

Endret av jagarock
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...