iSimen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Å, fy faen, jeg gleder meg til fredag og hvor mye jeg vil huske av den kvelden. Generell folkeskikk kalles det. Altfor få som gjør det dessverre, men jeg prøver iallefall. Ot, dette både irriterer og er hyggelig, men når jeg bruker 25 minutter på en prøve får jeg ekstra fri. Men liksom, når du må vente i 2 timer før du kan bruke hjelpemidler så blir jeg litt irritert. Del 1 på matteprøven var unnagjort på 15 minutter, så måtte jeg vente 2 timer, og da prøvde jeg meg på del 2, men fikk ikke kontrollert svarene. Ble allikevel ferdig på 5 minutter, og brukte 5 minutter på å kontrollere. Seriøst, det er ekstremt unødvendig! Menmen, det er hyggelig å se de sjokkerte ansiktene til de i klassen som sliter Det slår vel kraftig ut på karakteren? Jeg gikk en time før tiden. Jeg fikk 5-, men da jeg så over prøva, så jeg at jeg kunne gjort det bedre hvis jeg hadde orket å bruke litt mer tid. Gjorde mitt beste jeg, og så over oppgavene minst 5 ganger før jeg kontrollerte og leverte det inn. Og jeg gleder meg til fredag jeg også Endret 9. desember 2009 av LanSi Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 At jeg fikk fatt i jakken som kjæresten ønsket seg til jul! Eller, tror hvertfall det er den, kan ikke være noen andre. Var innom to Bik Bok, hver på hver sin side av byn, ingen av de hadde den, men damen i den ene butikken var så snill å ringe rundt til alle butikkene. Det var 1 butikk som hadde den inne, og i rett størrelse! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Eg gler meg til å flytte ut neste år. Skal bli deilig. Er herlegt men det er ganske merkeleg (og til tider vanskeleg å huska) å kjøpe alt ein treng til bustaden (ikkje bare mat, men tørkapapir og slikt) EIN TING TIL: Endeleg har eg fire siffer i postcounten Endret 9. desember 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hoho, er deilig å få smil tilbaka når en gjør noe fint. F.eks på bussen i dag lot jeg en gammel dame gå foran meg inn, og jeg lot en annen gammel dame få sitteplassen min. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Hoho, er deilig å få smil tilbaka når en gjør noe fint. F.eks på bussen i dag lot jeg en gammel dame gå foran meg inn, og jeg lot en annen gammel dame få sitteplassen min. Slikt er koselig. For noen dager siden hjalp jeg en gutt som ikke helt klarte å gå i rulletrapp (var kanskje 1-2 år gammel). Faren hans sto foran og la ikke merke til at han falt, så jeg løftet han opp og faren snudde seg og så det. Fikk en tommel opp og noen rare ord på arabisk med smil tilbake, så var vel positivt. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Eg gler meg til å flytte ut neste år. Skal bli deilig. Er herlegt men det er ganske merkeleg (og til tider vanskeleg å huska) å kjøpe alt ein treng til bustaden (ikkje bare mat, men tørkapapir og slikt) Haha, sant det. Men mest sannsynleg skal eg bu med ei venninde av meg som allereie har budd borte nokre år allereie, så ho hjelper meg vel å hugse alt. Ganske stor leiligheit femti meter frå butikken og ti min frå skulen er bra. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 At hotellsjefen på Nordkapp ringte og lurte på om jeg var ledig i helga Penger! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Haha, sant det. Men mest sannsynleg skal eg bu med ei venninde av meg som allereie har budd borte nokre år allereie, så ho hjelper meg vel å hugse alt. Ganske stor leiligheit femti meter frå butikken og ti min frå skulen er bra. Då er det bare å nyte av Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Å, fy faen, jeg gleder meg til fredag og hvor mye jeg vil huske av den kvelden. Generell folkeskikk kalles det. Altfor få som gjør det dessverre, men jeg prøver iallefall. Ot, dette både irriterer og er hyggelig, men når jeg bruker 25 minutter på en prøve får jeg ekstra fri. Men liksom, når du må vente i 2 timer før du kan bruke hjelpemidler så blir jeg litt irritert. Del 1 på matteprøven var unnagjort på 15 minutter, så måtte jeg vente 2 timer, og da prøvde jeg meg på del 2, men fikk ikke kontrollert svarene. Ble allikevel ferdig på 5 minutter, og brukte 5 minutter på å kontrollere. Seriøst, det er ekstremt unødvendig! Menmen, det er hyggelig å se de sjokkerte ansiktene til de i klassen som sliter Det slår vel kraftig ut på karakteren? Jeg gikk en time før tiden. Jeg fikk 5-, men da jeg så over prøva, så jeg at jeg kunne gjort det bedre hvis jeg hadde orket å bruke litt mer tid. Gjorde mitt beste jeg, og så over oppgavene minst 5 ganger før jeg kontrollerte og leverte det inn. Og jeg gleder meg til fredag jeg også Du kan då umogleg ha gjort alle oppgåvene på ei 5-timers prøve på 25 minutt? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Å, fy faen, jeg gleder meg til fredag og hvor mye jeg vil huske av den kvelden. Generell folkeskikk kalles det. Altfor få som gjør det dessverre, men jeg prøver iallefall. Ot, dette både irriterer og er hyggelig, men når jeg bruker 25 minutter på en prøve får jeg ekstra fri. Men liksom, når du må vente i 2 timer før du kan bruke hjelpemidler så blir jeg litt irritert. Del 1 på matteprøven var unnagjort på 15 minutter, så måtte jeg vente 2 timer, og da prøvde jeg meg på del 2, men fikk ikke kontrollert svarene. Ble allikevel ferdig på 5 minutter, og brukte 5 minutter på å kontrollere. Seriøst, det er ekstremt unødvendig! Menmen, det er hyggelig å se de sjokkerte ansiktene til de i klassen som sliter Det slår vel kraftig ut på karakteren? Jeg gikk en time før tiden. Jeg fikk 5-, men da jeg så over prøva, så jeg at jeg kunne gjort det bedre hvis jeg hadde orket å bruke litt mer tid. Gjorde mitt beste jeg, og så over oppgavene minst 5 ganger før jeg kontrollerte og leverte det inn. Og jeg gleder meg til fredag jeg også Du kan då umogleg ha gjort alle oppgåvene på ei 5-timers prøve på 25 minutt? 4 timer. Og jo. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Forventer et gledesutbrudd når du får den tilbake da. Selv har vi tentamen i matte på fredag. En venninne var på hybelen idag, og så øvde vi en del matte, lagde mat og så på himym og bbt. Ganske kos. Endret 9. desember 2009 av Matsemann Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Du kan ikkje ha rukke å rekne ut og føre inn alle oppgåvene på så kort tid utan å få ein særdeles dårleg karakter. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Du kan ikkje ha rukke å rekne ut og føre inn alle oppgåvene på så kort tid utan å få ein særdeles dårleg karakter. Du vet ikke hvordan prøven var da. Det var tre oppgaver i del 1, og samtlige var ferdige etter 25 minutter. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Du kan ikkje ha rukke å rekne ut og føre inn alle oppgåvene på så kort tid utan å få ein særdeles dårleg karakter. Du vet ikke hvordan prøven var da. Det var tre oppgaver i del 1, og samtlige var ferdige etter 25 minutter. Da var dere heldige. En ordinær heldagsprøve vil alltid ta mer tid. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Herregud er du blind? Det var jo ikke en heldagsprøve! Jeg har aldri sagt det var en heldagsprøve! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Nei, da misforsto jeg, men du sa at det var en firetimers prøve, og da vil du vanligvis bli nødt til å bruke oppimot fire timer. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Herregud er du blind? Det var jo ikke en heldagsprøve! Jeg har aldri sagt det var en heldagsprøve! Ja fy faen ass Zarac er du helt dum i huet eller herregud ass fyyf Nei. Endret 9. desember 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Herregud er du blind? Det var jo ikke en heldagsprøve! Jeg har aldri sagt det var en heldagsprøve! Ja fy faen ass Zarac er du helt dum i huet eller herregud ass fyyf Nei. Sorry, jeg er bare ekstremt irritert akkurat nå, så burde ta det i den andre tråden, tilgi meg (Nei, jeg er ikke sarkastisk) Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 you guys, ein kan samanlikne denne tråden med mlia. Og den andre som fml! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå