djgudleif Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Det er synsefag ja. Vanligvis. Men det var ikke en synseprøve dette her. Uansett. Det er jo en sannsynlighet for at jeg får samme prøve når man går på den skolen jeg går på. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 Du får ha lykke til og vi får satse på at du får den samme. Det eier å få seksere. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 At jeg kanskje får skiene jeg ville ha til å begynne med alikevel (Line Prophet 100) Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 GTA Vice City Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 min kjæreste<3 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 æææææææ deilig lønn Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 At det fortsatt finnes gentlemen! Folk som åpner dører for deg, lar deg gå først på bussen etc. Jeg forventer jo ikke det av noen, men gud, så morsomt. Gjorde dagen min bedre. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Generell folkeskikk kalles det. Altfor få som gjør det dessverre, men jeg prøver iallefall. Ot, dette både irriterer og er hyggelig, men når jeg bruker 25 minutter på en prøve får jeg ekstra fri. Men liksom, når du må vente i 2 timer før du kan bruke hjelpemidler så blir jeg litt irritert. Del 1 på matteprøven var unnagjort på 15 minutter, så måtte jeg vente 2 timer, og da prøvde jeg meg på del 2, men fikk ikke kontrollert svarene. Ble allikevel ferdig på 5 minutter, og brukte 5 minutter på å kontrollere. Seriøst, det er ekstremt unødvendig! Menmen, det er hyggelig å se de sjokkerte ansiktene til de i klassen som sliter Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 (endret) Så nordlys for første gang i dag (live) Men det var nokså slakkt. Edit: Var visst ikke nordlys likevel Endret 9. desember 2009 av SoapyAsHell Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 At kl 12 i morgen er det juleferie!! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 min kjæreste<3 Jonas? Seriøst? :O:O:O Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 At jeg endelig har en normal, stabil døgnrytme. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 At jeg endelig har en normal, stabil døgnrytme. Og brått kommer Juleferien og rister den i stykker igjen. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Når arbeidsdagen er over. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Har endelig kommet meg bort i fra ei gruppe jeg har jobbet med hele tiden på skolen så langt, fy faen så nice. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 At jeg endelig har en normal, stabil døgnrytme. Og brått kommer Juleferien og rister den i stykker igjen. Det vil jeg ikke tillate. Dessuten, det er nå når jeg har juleferie at jeg har hatt muligheten til å døgne flere ganger slik at det har ordnet seg. Da jeg studerte ville det vært komplett umulig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Jeg fant endelig støvelen min! Fuckings på tide. Deilige støvel, nå pussa og fin. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 At det fortsatt finnes gentlemen! Folk som åpner dører for deg, lar deg gå først på bussen etc. Jeg forventer jo ikke det av noen, men gud, så morsomt. Gjorde dagen min bedre. Det er utruleg morsomt. Skjer nesten aldri da. Eg gler meg til å flytte ut neste år. Skal bli deilig. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Å, fy faen, jeg gleder meg til fredag og hvor mye jeg vil huske av den kvelden. Generell folkeskikk kalles det. Altfor få som gjør det dessverre, men jeg prøver iallefall. Ot, dette både irriterer og er hyggelig, men når jeg bruker 25 minutter på en prøve får jeg ekstra fri. Men liksom, når du må vente i 2 timer før du kan bruke hjelpemidler så blir jeg litt irritert. Del 1 på matteprøven var unnagjort på 15 minutter, så måtte jeg vente 2 timer, og da prøvde jeg meg på del 2, men fikk ikke kontrollert svarene. Ble allikevel ferdig på 5 minutter, og brukte 5 minutter på å kontrollere. Seriøst, det er ekstremt unødvendig! Menmen, det er hyggelig å se de sjokkerte ansiktene til de i klassen som sliter Det slår vel kraftig ut på karakteren? Jeg gikk en time før tiden. Jeg fikk 5-, men da jeg så over prøva, så jeg at jeg kunne gjort det bedre hvis jeg hadde orket å bruke litt mer tid. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Polarbrød med ost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå