KKake Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Digg å være ferdig med PCbygging Maskina funker helt fint uten noen problemer. Det er en digg følelse. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Eg kjenner på den 19. kalenderpakken at det er ein BD film eller eit PS3 spel. Hvor gammel er du? Spiller det noen rolle da? Julekalender er jo sweet! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg bare lurer, for jeg trodde at alle hadde sluttet på samme tid som meg. Jeg tror jeg sist hadde kalender den jula jeg var 13 år gammel, og da fikk jeg bare noe lite hver dag, som en melkesjokolade. Aldri en film eller et spill, eller noe annet som oversteg 20 kroner. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Aldri skjønt vitsen med pakkekalender, nå vet jeg ikke hvordan det er med andre, men hadde jeg fått spill og filmer i kalenderen hadde det ikke vært mye igjen å glede seg over 24 desember. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg er 23 og har fortsatt gavekalender. Blir ikke advent uten ^^ Søss på 19 som er så voksen av seg, krevde også kalender. Og minstesøss på 16. Jeg skal ha kalender til jeg dævver. Eller blir gift / får samboer Uansett. Kremet aspargessuppe gjør meg glad Jeg får vanligvis flax-lodd og iq-leker og sånt i min. Og bøker Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) . Jeg skal ha kalender til jeg dævver. Eller blir gift / får samboer koselig å gi hverandrre julekalender når man er sammen da Endret 5. desember 2009 av Estella! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Adventskalender ftw. Folk som ikke har det går glipp av noe. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg bare lurer, for jeg trodde at alle hadde sluttet på samme tid som meg. Jeg tror jeg sist hadde kalender den jula jeg var 13 år gammel, og da fikk jeg bare noe lite hver dag, som en melkesjokolade. Aldri en film eller et spill, eller noe annet som oversteg 20 kroner. Eg er 14 at the moment Får berre pakke annankvar dag though, må dele med systra på 11. Får ikkje spel og filmar kvar dag, er nok berre 3 der tilsaman til meg. Fekk bioshock idag, storkosar meg :!: Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Adventskalender ftw. Folk som ikke har det går glipp av noe. Ja... :/ Vil ha adventskalender! Anyooone? ... Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Adventskalender ftw. Folk som ikke har det går glipp av noe. Fikk min første skikkelige advenstkalender i år, etter at jeg klaget over å være den eneste som ikke fikk. Det var gøy. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg kjeda meg her en dag jeg kjørte bil. Så jeg strakte ut hånda mot vinduet og lagde knyttneve. Så lata jeg som jeg var Supermann som fløy lavt en stund, mens jeg plystra på Supermannsangen. Made me happy. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg kjeda meg her en dag jeg kjørte bil. Så jeg strakte ut hånda mot vinduet og lagde knyttneve. Så lata jeg som jeg var Supermann som fløy lavt en stund, mens jeg plystra på Supermannsangen.Made me happy. haha, mlia Lenke til kommentar
Eline Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Noe som gjør meg glad; Komme hjem fra jobb eller trening og føle at jeg har gjort noe positivt eller jobbet hardt. Da har jeg en god følelse og er tilfreds med meg selv=) Lenke til kommentar
SML Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg kjeda meg her en dag jeg kjørte bil. Så jeg strakte ut hånda mot vinduet og lagde knyttneve. Så lata jeg som jeg var Supermann som fløy lavt en stund, mens jeg plystra på Supermannsangen.Made me happy. Tenk om du hadde truffet ett stopp skilt hadde ledd meg ihjel om jeg hadde sett det! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Å se igjen gamle brukere (Denne gang Bandidos-Pelle, men savner avataren : < )Samt shopping Savner avataren sjæl, men finner den ikke noensted :< Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg får fortsatt adventskalender, selv om jeg er over 20. Fikk to stk i posten av mamma. Koselig Noe som gjør meg glad! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Å se igjen gamle brukere (Denne gang Bandidos-Pelle, men savner avataren : < )Samt shopping Savner avataren sjæl, men finner den ikke noensted :< Aww =/ Ellers blir jeg merkelig glad av å stelle neglene mine. Kjøpte meg en billig og søt neglefil på Rema, nå føler jeg meg litt mer chic enn ellers Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ein av mine gamle fekk plutseleg 116 views frå reddit Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Aldri skjønt vitsen med pakkekalender, nå vet jeg ikke hvordan det er med andre, men hadde jeg fått spill og filmer i kalenderen hadde det ikke vært mye igjen å glede seg over 24 desember. Jeg har pakkekalender, og er 18 år. Bare småting som sjokolade, 20 kr og slik, da. Dessuten to flax-lignende kalendere. Og på hybelen har jeg en slik sjokolade-sak og en pondus sak. Vennene mine synes jeg er barnslig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå