Alliha Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) +1 Det er veldig kjekt å oppdage seg sjølv på den lista Endret 3. desember 2009 av Alliha Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg er ikke nominert. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ikke jeg heller On-topic: Skjermen har ankommet Tromsø Regner med at jeg får en SMS med kode i morgen. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ikke jeg heller On-topic: Skjermen har ankommet Tromsø Regner med at jeg får en SMS med kode i morgen. Jo det er du ligg høgt oppe på lista ^^ Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) ^Se der ja. Endret 3. desember 2009 av SoapyAsHell Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 ^Se der ja. Men får jeg noen takk...neeeeeiiiida..... En kosete kattunge gjør meg glad Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Gleder meg til å rigget den på rommet! Nå som den er sjekket at alt er OK, går mamma bare rundt å sier "pakk ned, pakk ned" Nydelig bildekvalitet ser jeg... iPhone på sitt beste Endret 3. desember 2009 av DSG Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ser veldig nice ut DSG. BTW hvem er det som hopper i bakgrunnen på det ene bilde? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ser veldig nice ut DSG. BTW hvem er det som hopper i bakgrunnen på det ene bilde? Takk! Han i bakgrunnen er brodern... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Nice med iMac. @DSG Endret 3. desember 2009 av KongKake Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Den så særdeles nydelig ut DSG, gratulerer med iMac! Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg er en Windows-menske selv, men jeg må erkjenne att Mac er jaevlig smukk. Grattis! Lenke til kommentar
safags Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ah misunne. Vil ha mac for redigering. PC bare klikker med full HD rendering. For ikke off topic: Snart helg og det betyr at prøven der jeg skal kunne 30 greske guder, deres ekteskap, sønner og døtre, dere betydning ( måne, sol, kjærlighet etc) er overstått!! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ah misunne. Vil ha mac for redigering. PC bare klikker med full HD rendering.For ikke off topic: Snart helg og det betyr at prøven der jeg skal kunne 30 greske guder, deres ekteskap, sønner og døtre, dere betydning ( måne, sol, kjærlighet etc) er overstått!! Kommer jo helt ann på pcen. På min går det knirkefritt! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 jeg blir så glad når eg ser at det har snødd enda mere ute i dag, i tileg virker det som om jeg og typen skal få valp til jul(ikke nøvendivis på julaften) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Veit du hva slags rase? Jeg er glad for å ha blitt nominert i juleavatar-tråden. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg fikk PC'en tilbake fra Netshop Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Veit du hva slags rase? Jeg er glad for å ha blitt nominert i juleavatar-tråden. golden retriver-jentehund. svigers driver å sjekker rund fortiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå