Hyperio Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Vant akkurat 771 kr. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Jeg synes det er veldig hyggelig at et par mennesker i livet mitt faktisk har stor tiltro til meg, og setter veldig pris på det jeg gjør for dem. Endret 1. desember 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg synes det er hyggelig av bussjåføren å "la det gå for denne gang" når jeg mangla 5 kroner. Jeg hater de høye prisene på kollektiv trafikk. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er enig med. ^ | Også er det hyggelig at folk tilbyr seg å slippe en fram i køen (i butikken) hvis man har det travelt : ) Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg synes det er hyggelig av bussjåføren å "la det gå for denne gang" når jeg mangla 5 kroner. Jeg hater de høye prisene på kollektiv trafikk. Same skjedde med meg på statoil, når eg og kompisane var der i midttimen på ungdomsskulen. Eg mangla litt på å kjøpe chips og pølse, og den hyggelige dama i kassa betalte resten for meg Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ny julesignatur og -avatar. Samt læreren vår forsov seg 3 timer idag, slapp prøve. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Å åpne sjokolade nummer 2 i kalenderen samt komme hjem fra jobb og bare slappe av Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ny julesignatur og -avatar. Samt læreren vår forsov seg 3 timer idag, slapp prøve. søt avatar Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Å vinne på flaxlodd Riktignok bare 20 kr, men det holder til en boks bønner og en brus Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Skal hjem i morgen. Det blir gøy, sett bort fra at jeg hater å fly. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 I år kommer jeg til å vinne på en av julekalenderene, det er jeg sikker på! Og en liten gledesdreper til Datasmurf: Kostet ikke loddet 20 kr da? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 I år kommer jeg til å vinne på en av julekalenderene, det er jeg sikker på! Og en liten gledesdreper til Datasmurf: Kostet ikke loddet 20 kr da? kom på 4 plass en gang i fjor på en julekalender der 1,2 og 3 plass fikk premier.... snakk om skuffelse i år er jeg innstilt på å vinne selv. bruker noen timer bare på julekalendere...hehe Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg har allerede innstilt meg på å vinne et 4870 X2 og en HTC Tattoo. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 søt avatar Takk. Tenkte jeg skulle prøve meg på noe annet enn bare nisselue, noe også du har. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Deilig å slippe møkkajobber i dag, bare EUkontroll, vaske gulvet og montere 1000-metere på en bil idag. Sånt gjør meg glad Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 I år kommer jeg til å vinne på en av julekalenderene, det er jeg sikker på! Og en liten gledesdreper til Datasmurf: Kostet ikke loddet 20 kr da? Kostet vel 30 eller noe, jeg aner ikke. Jeg fikk det, kjøpte det ikke selv Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Dette var vissst hyggelige ting tråden Juleferie på tirsdag, woo Endret 2. desember 2009 av chokke Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Er hyggelige med greie folk i butikken med fulle handlekurver som slipper meg foran som bare har en brusflaske og en tyggis. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 blir litt glad av bones reklamen. "skalle" hihihi + en kjereste som tar godt vare på meg når jeg ikke er i form Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Å vinne på flaxlodd Riktignok bare 20 kr, men det holder til en boks bønner og en brus Koster ikke flaxlodd 20 kroner? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå