Alliha Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 At i dag hadde me ein fyr i klasserommet som snakka om IB-linja me kan gå, men mot slutten spurde han om det var nokon som gjekk i skulekoret (sidan dette gir ekstra poeng på ib-linja), så peikar nokon mot meg sidan eg var der for første gong forrige veke. så spør mannen: "Kvifor kom du ikkje i dag, eg såg deg sist gong og du song jo bra. Dykk har ein songar i klassen". Dette resulterte i at ei jente, etter klassen, kjem bort og spør "seriøst, kan du synga?" med tydelig glede. tl;dr glad for at eg kan dra jenter med songstemmen min Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Ah, så kult! Lenke til kommentar
aGal Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 At jeg ikke fikk en dritt bil å skru på i dag Ble heller ikke så værst møkkete Men er jo kjett kaldt å skru biler som har stått hele natta ute i -8 grader :/ Får da i hvertfall "vasket" gulvet oftere. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Dama har bursdag i dag, og jeg skal ta henne med på kino og se "Luftslottet som sprengtes" i morgen. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 At det bare er 1 mnd og 6 dager til jeg setter meg på flyet til Japan Misunner deg! Alltid villet dra til Japan Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) At æ slæpp å måkk snyen idag. Endret 1. desember 2009 av DaMole Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 At det bare er 1 mnd og 6 dager til jeg setter meg på flyet til Japan Misunner deg! Alltid villet dra til Japan Jeg vil også reise til Japan, men din gledelig nyhet, gleder meg Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) At jeg dør av kjedsomhet og pugging til eksamen og masse styr som fyller hodet mitt til randen. JEG DØR Jeg klarer ikke å slutte å se lyst på livet selv om det virker som det går til helvete. Endret 1. desember 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Darkfall Online gjør meg glad Vann gjør meg glad, for jeg var skikkelig tørst. 800grams pakning med gudbransdalost gjør meg glad Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Gratulerer med første post i denne tråden. Endret 1. desember 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Kakemot gjør meg seriøst glad Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Egentlig alle trådene til Fsx Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 At æ slæpp å måkk snyen idag. Verste dialekt noen gang. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) At æ slæpp å måkk snyen idag. Verste dialekt noen gang. Værre: At æg slep å måkki snin i daug. Endret 1. desember 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Værre:At æg slep å måkki snin i daug. Nei, faktisk ikke. Men bra nære. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Gratulerer med første post i denne tråden. Takk :love: Nå gjorde du meg gladere :love: Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Denne sangen her fikk meg nesten til å hoppe. Primus=Godt humør uansett plass, uansett tid Lenke til kommentar
DaMole Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 At æ slæpp å måkk snyen idag. Verste dialekt noen gang. Nei, det e nok ikkje den værste dialækta nån gang. Den værste e bokmål, vess man i det heile tatt kan kall det for ei dialækt. Uansett, bokmål e nok det værste. Høres ut at de som snakka bokmål e fisefin. Men nu trur æ ikkje at denna tråden va førr å diskuter om dialækta. Det e te nåkka anna, så du træng ikkje å gå off topic. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg har vært i rettsak i hele dag, på grunn av en familietvist, og har funnet ut at det faktisk er en del smarte folk i slekta mi. Det gjør meg veldig glad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå