iSimen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 At jeg våkna tidsnok og var opplagt nok til å ha frokost med resten av familien før skole og arbeid begynner Også har jeg kjøretime i dag! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Siden jeg ikke har sovet, endte jeg opp med å lage frokost og vekke broderen og fattern så vi kunne spise sammen om morgenen på en ukedag for første gang på flere år. Vurderer å stå opp ekstra tidlig for å fortsette med det. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 At snøen fortsatt er her. Trodde den sku smelte med en gang Det er farligt og hålke på sneen. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 At det straks er middag for jeg er sulten som en skrubb!Svinekam, fløtegratinerte poteter og saus Heldige deg =D Svinekam og utrolig deillige fløtegratinerte poteter Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Julekalendere (tenker på hw-nettverket sine)! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 At det straks er middag for jeg er sulten som en skrubb!Svinekam, fløtegratinerte poteter og saus Heldige deg =D Svinekam og utrolig deillige fløtegratinerte poteter Jeg åt teknisk sett nada svinekam For meg er det bare noe de andre spiser så det blir mer pottit på meg Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Julekalendere (tenker på hw-nettverket sine)! Oh yes! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 1 dag til juleferie Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 1. Desember! Jula har begynt! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 At jeg fikk en bok med 1001 cocktails i kalenderen i dag Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Trådene til fsx! Fix`d Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Julebrus, gløgg og pepperkaker! Verdt å vente. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Trådene til fsx! Fix`d Haha! +1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Herlig å ha egne dager hvor jeg lager middag til familien! Idag serveres det et eller annet fra kalkun som først ble stekt på panne og deretter har ligget å hvile i ovnen sammen med fløtegratinerte poteter og crispy kalkunfilét til minstemann. Toppet med peppersaus! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Vazelina gjer meg glad Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 At jeg har ferie fra 3. desember til ca 10. januar. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 The Julekalender og Jul i Skomakergata på DVD gjør meg glad I alle fall når det bare går tilbakestående kalendere på TVen Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 At det bare er 1 mnd og 6 dager til jeg setter meg på flyet til Japan Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 At det bare er 16 dager igjen til bestekompisen min og jeg drar til Stavanger for ei helg med fyll, førjulsshopping og å se igjen gamle venner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå