TheMartine Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hørte The Alexandria Quartet var hos P3 i stad og skulle dele ut album. Jeg eeelsker det bandet, men mistet albumet deres da jeg hadde innbrudd i bilen en natt. Så jeg svarte på konkurransen og forklarte hva som hadde skjedd, og dæven døtte vant jeg ikke også. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Good karma. For meg? Must have been. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Var det jeg mente ja Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Sånn, da kommer det til å ligge en 21,5" iMac å vente på meg under juletreet! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hvorfor ikke en slik i stedet? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hvorfor ikke en slik i stedet? Fordi jeg er dønn lei av alt som heter Windows og er klar for noe nytt! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg traff en fyr som var naboen min for 13 år siden på skolen. Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Pandora. Triksa meg til IP i USA med Tor. Problemet med å bruke tor til slikt er at det bytter servere hele tiden. Dessuten hadde vært greit om folk ikke brukte tor til ting som torrent, streaming (som ikke trenger å være anonymt), osv., ettersom nettverket er tregt nok allerede. Jeg ville heller brukt en proxytjeneste som f. eks. Your Freedom til slikt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Queen - Don't stop me now. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Grønn dag - En kjapp en mens han er borte Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Queen - You're My Best Friend Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg var ute på gata i kveld og det kom en buss full av 13-14-åringer. En av dem var litt høylydt. "JEG VIL HA PIZZA" "Hvorfor det?" "JEG ER SULTEN" "Har du penger?" "NEI" Jeg og folka mine gikk videre, så løp en av dem i vår retning. Og vi hørte: "KRISTIAN, DU KAN IKKE LØPE LENGE, DU BLIR SLITEN" Det var en morsom type. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 At jeg har lagt over nesten 1800 sanger på iPhonen nå. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Queen - Don't stop me now. Er ikke det emoqueen? Som i freddyvethanskaldøoglagermassesangeromathanskallevealltidogalltidhadetfintogflottogsåntmig? Maiden, iskald Bud og Gin. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) At jeg bestilte meg litt ny hardware i natt EDIT: Og at NRK2 sender fra bergensbanen 8 timer lang "dokumentar". Ferdig kl 3 ca. EDIT2: Fikk 3 kilo sjokolade av en kompis i går 70 % kakao så er ikke av den værste typen man kan stappe i seg. Har gitt bort halvparten av det da. Endret 28. november 2009 av aGal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå