CombatPsycho Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 De har skittles i Norge, so don't you worry. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Juletre med lys og sugekopp i bilen! Har plassert den der GPS'n pleier å stå. Endret 26. november 2009 av W202 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det å bestå eksamen Universitet studier neste! Gratulerer Fikk bare 3'er, men sensor var imponert at jeg klarte å lære alt alene Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Spiste min første kebab med en kamerat som har flyttet til Oslo. Var ikke sammen så lenge, men hyggelig å møtes ihvertfall. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Min hjemmelagde juleavatar. Delvis hjemmelaget *host* Endret 26. november 2009 av Pokey Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 De har skittles i Norge, so don't you worry. SRSLY? I ein merkeleg, avsides butikk i Trøndelag? Eller på ein spesialbutikk i Oslo som selger til 5x prisen? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Deli de luca 5 ganger prisen er det sikkert. Locationkinoer har det også. De har også Three musketeers, junior mints, reeses pieces med mer. Endret 26. november 2009 av SpecialForce Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Mandariner og DJ Friendly Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Klementiner og DJ Friendly Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Spiste min første kebab med en kamerat som har flyttet til Oslo. Var ikke sammen så lenge, men hyggelig å møtes ihvertfall. Hvordan var kebaben? Husker min første var ganske god Men min smakbit av "ordentlig" kebab var bedre Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Klementiner og DJ Friendly Sorry, husker aldri hva som er hva (hvilke som selges i Norge). Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Mandariner er surere og fulle av steiner. Det forekommer steiner i klementiner óg, men det er vel mer unntaket. Mandariner har vel ikke blitt solgt i Norge på over 20år elns. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hvordan var kebaben?Husker min første var ganske god Haha, takk som spør. Likte kjøttet, men sterk dressing! Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Skal ta snøscooter lappen på lørdag! og så blir det pizza etterpå Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 At broren min kjøper en del filmer, og at han kommer hjem snart gjør meg glad. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hvordan var kebaben?Husker min første var ganske god Haha, takk som spør. Likte kjøttet, men sterk dressing! mhm, samma her, og jeg er en type som liker sterk mat! All denne snakking om kebab fikk meg lyst til å kjøpe i morra! Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 De har skittles i Norge, so don't you worry. SRSLY? I ein merkeleg, avsides butikk i Trøndelag? Eller på ein spesialbutikk i Oslo som selger til 5x prisen? Trondheim kino. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Likevel, småublu pris på Location Derfor kjøper jeg på nettet. Har fortsatt igjen av den kiloen jeg kjøpte i fjor, fordi jeg var redd for å gå tom Anyways, JULEFERIE 5-6 uker med fri, oh yeah! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Mandariner er surere og fulle av steiner. Det forekommer steiner i klementiner óg, men det er vel mer unntaket. Mandariner har vel ikke blitt solgt i Norge på over 20år elns. *Klementiner mde steiner har steiner fordi trærne har blitt befruktet av (oftest)sitontrær og ikke andre klementintrær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå