Batnobbit Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Kansje jeg overdrev en smule Men fort gikk hun i alle fall, det er i alle fall sikkert. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Valentinesgaver er koslige Da jeg gikk på u-skolen gav jeg love hearts og et kort til en gutt i klassen. Senere ble vi veldig gode venner, og han kunne fortelle meg at han ikke hadde funnet noen av delene før langt ut i April, men at han ble veldig glad for gaven :!: Typen min får 20 røde roser, ett kort og ei kjerring som ligger hjemme med spy-sjuka Vi hadde planlagt å spise ute i dag, men det tror jeg ikke det blir noe av i min tilstand.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Hei Sjur Vaage Vi vil med dette informere om at vi sender din ordre i dag. Ordrenr.00492798 Levert: 1 stk KAIZERS ORCHESTRA - Maskineri, Pris 149,50 Totalsum inklusiv Frakt og gebyr 179,50 OMGHAPPYTARD!! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) At jeg viste hun jenta valentinskortet jeg hadde lagt og leste hva det stod. Aldri sett en slik reaksjon Hun begynte og smile, ikke sånn gjør narr av, men et sånt: Nåååw smil Vi satt i sånn ca 30min og bare smilte til hverandre på webcamera så nå er jeg helt øm i ansiktet. Beste øyeblikket på lenge indeed Edit: Hun ble også så rørt at det kom tårer Endret 14. februar 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Grand Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 lukestar gjør meg glad. fant dette bandet på NRK P3 lydverket. har hørt på det hver dag i 2 uker nå. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 At det gikk bra med dama idag. Middag hos meg, med gaver etterpå. Hun fikk også det "ntåååååå" utrykket i ansiktet når hun leste kortet mitt. Perfekt kveld. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 At jeg viste hun jenta valentinskortet jeg hadde lagt og leste hva det stod. Aldri sett en slik reaksjon Hun begynte og smile, ikke sånn gjør narr av, men et sånt: Nåååw smil Vi satt i sånn ca 30min og bare smilte til hverandre på webcamera så nå er jeg helt øm i ansiktet. Beste øyeblikket på lenge indeed Edit: Hun ble også så rørt at det kom tårer MEN.. På WEBCAM? kom deg ut og møt ho irl =\ Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Ingen følelse som er bedre enn å drasse med seg den slitne kroppen sin hjem i dusjen etter halvannen time med vektløfting i gymmen. "K" Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Woho, førstemann igjen Det er FREDAG!!! Bare ei uke igjen til bursdagen min nå Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 FREDAG Lenke til kommentar
CFM Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Det er FREDAG Og at jeg nettopp har bestilt meg et Canon EOS 30D Endret 15. februar 2008 av gilera Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 FREDAG!!! Og offisielt vinterferie for meg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Petter. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Helg og bra vær gjør meg glad! Og god mat Edit: Nå fikk jeg to heftige nys her. Det var så fantastisk at jeg som ikkerøyker vurderer en røyk :!: Endret 15. februar 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Det nye albumet til Kaizers Orchestra, Maskineri (som er ute på myspace), gjør meg skamglad. Det er så herlig å høre på. *i rus* Nå om bare CDen dumper ned i postkassa snart, blir jeg maks fornøyd og skal låse meg inne i på hybelen og bare høre på det til jeg stryker med av glede eller mangel på næring, hva enn som kommer først... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Helg/Ferie, pepsi max, king of queens, diskusjon.no, varme omgivelser og en kosete katt gjør meg glad for øyeblikket Lenke til kommentar
Brian Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Nå snart kommer marinert kyllingfilet med ris og bearnaisesaus til å gjøre meg ekstremt glad, og ikke minst mett. Hybellivet er herlig til tider. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Det nye albumet til Kaizers Orchestra, Maskineri (som er ute på myspace), gjør meg skamglad.Det er så herlig å høre på. *i rus* Nå om bare CDen dumper ned i postkassa snart, blir jeg maks fornøyd og skal låse meg inne i på hybelen og bare høre på det til jeg stryker med av glede eller mangel på næring, hva enn som kommer først... Skal du på Kaizers konserten? Jeg skal på Folken den 16 mars Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Nå fikk jeg to heftige nys her. Det var så fantastisk at jeg som ikkerøyker vurderer en røyk :!: Hahahaha ! Dette inlegget gjorde meg glad ! Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 15. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2008 Fredag og starten på vinterferien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå