Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Word! Å ta en tur ut for å røyke i byen, for så å stikke innom 7-eleven og oppdage at en viss MrBjoern står i kassa hjalp på humøret. :wee:

Lenke til kommentar

For en FANTASTISK tur til Sverige! 1800km på 2 dager hvorav jeg kjørte 1100km. Helt digg å bare trø på som faan i 100 sonene på østlandet!

Vi hadde kun to stopp på vei ned for å sjekke om vannstanden hadde gått over brygga på hytta og når vi bytta sjåfør på svenskegrensa.

+ Vi hadde med oss en stor kjølebag fyllt med gode smørbrød og masse drikke... heelt herlig :love:

Hunden hadde 'heldigvis' kasta opp i buret i bilen til oppdretteren slik at vi slapp å få det i bilen! Får håpe hunden er vant til å kjøre bil etter denne turen :p

Endret av DSG
Lenke til kommentar
For en FANTASTISK tur til Sverige! 1800km på 2 dager hvorav jeg kjørte 1100km. Helt digg å bare trø på som faan i 100 sonene på østlandet!

Vi hadde kun to stopp på vei ned for å sjekke om vannstanden hadde gått over brygga på hytta og når vi bytta sjåfør på svenskegrensa.

+ Vi hadde med oss en stor kjølebag fyllt med gode smørbrød og masse drikke... heelt herlig :love:

Hunden hadde 'heldigvis' kasta opp i buret i bilen til oppdretteren slik at vi slapp å få det i bilen! Får håpe hunden er vant til å kjøre bil etter denne turen :p

Stakkars hund! Jeg er ikke hundeeier men synes at den turen kunne hunden ha sluppet.

Hvordan tror du en unge har hatt det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...