GSP<3 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Fikk 5+ på en engelsk presentasjon Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Fikk sponset kjøretimer, teoriprøve og oppkjøring av mamma og pappa i bursdagsgave! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Blitt heldige eier av mikseutstyr :D nice! kva utstyr då? cdj-ing eller vinyl? Det ble kjøp av brukt Pioneer DJM 400, 2x CDJ 400, HDJ 2000 og FL-440. Hendig, enkelt, og digg. Må bare lære meg det :!: . Og nå har jeg faktisk en hobby på siden. Wooo . sweet! *ønska seg det sama* Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 sweet! *ønska seg det sama* Lå et kupp ute på finn, hele pakka, minimalt brukt til 18.000,- . Jeg ble den heldige vinneren. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Slappe av heile kvelden på sofaen og høyre på lydbok. Elsker å lese, men av og til er det så deilig å berre høyre på, pluss det er fint for engelsken. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Enig der, har noen av favorittbøkene mine på lydbok, noe som er bra, siden jeg ikke finner igjen bøkene blant mine mange tusen Björn Afzelius' musikk gjør meg glad Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Å få pannekaker med sukker og bacon hos søstra mi. Av og til (ok, for det meste) er det jævlig bra slik jeg bor nå. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 jeg prøver å kose meg med tanken om at når jeg er på jobb i morgen ligger mange fyllesyke og våkner opp med det verste vesnet de har sett Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Enig der, har noen av favorittbøkene mine på lydbok, noe som er bra, siden jeg ikke finner igjen bøkene blant mine mange tusen Også blir ein ikkje trøytt i augene, så ein kan høyre i timesvis. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 jeg prøver å kose meg med tanken om at når jeg er på jobb i morgen ligger mange fyllesyke og våkner opp med det verste vesnet de har sett Til gjengjeld har de en fet kveld ute, mens du sitter inne og spiller WoW og surfer diskusjon.no. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 jeg prøver å kose meg med tanken om at når jeg er på jobb i morgen ligger mange fyllesyke og våkner opp med det verste vesnet de har sett Til gjengjeld har de en fet kveld ute, mens du sitter inne og spiller WoW og surfer diskusjon.no. jeg er på jobb til 21 jeg men jeg trenger ikke alkohol for å ha det gøy med venner anyway. i tilegg får jeg penger og jeg har kurs på søndag. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Til gjengjeld har de en fet kveld ute, mens du sitter inne og spiller WoW og surfer diskusjon.no. Noen synes kanskje det er gøy. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Til gjengjeld har de en fet kveld ute, mens du sitter inne og spiller WoW og surfer diskusjon.no. Noen synes kanskje det er gøy. billigere er det også. hehe Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Noen synes kanskje det er gøy. Tror du det? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Tror du det? Jeg tror faktisk noen personer kan synes det er gøy, ja. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Noen synes kanskje det er gøy. Tror du det? vet er vell ordet. sitter heller hjemme og slapper av etter en lang hard uke og koser meg med god mat og spiller wow og ser på tv serier en å drikke ute på byn Lenke til kommentar
safags Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ferdig med mine 5 eksamner. JA FEM! Fikk A, A, A, A, B. Fordelt på Kjemi, Fysikk, Engelsk, Spansk og Matte !!! Happy ja. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Spillte min første konsert idag. Var utrolig nervøs i og med at jeg skulle først introdusere oss og dermed starte alene på bassen. Jeg spillte feil, fair enough vi kom oss videre men så fucked gitaristen det til. Vi prøvde og improvisere men det gikk dårlig. Så vi stopper opp og jeg tenker bare "Nei nei nei! Fort gjør noe" Jeg springer fram til mikrofonen og begynner og le og slikt og tar helt av. Jeg får publikumet helt med, også tar vi en ny sang. Vi fikk best respons og hadde best publikum i og med at jeg og gitaristen ble så pumped. Jeg vil tilbake på scenen Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg spilte og sang på en scene en gang. Jeg sang feil, så jeg utbrøt "FAEN!" da jeg hørte det selv. Da ble publikumet mer interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå