Gå til innhold

Ting som er hyggelige og gjør deg glad

Gjest Slettet-Axby2kEH

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, men man må konsentrere seg om spillet og blir litt halvveis sosial. Men det er kanskje bare sånn jeg opplever det. Men jeg forstår ikke at hvert år drar 5000 mennesker til Hamar med dataen sin og sitter der å svetter i time for time uten søvn og gjør akkurat det de kan gjøre hjemme i den mørke kjelleren sin.

(Rettet til Zeke.)

Det var ikke snakk om sosiale spill eller noe slikt. Det var snakk om en balansegang mellom å være inne og spille (forresten, når jeg spiller, er det som regel onlinespill som left 4 dead eller lignende som man bare kan hoppe inn i, som jeg ser på delvis sosialt), og et uteliv, der man er med venner, går ut i helgene og lignende. Utenom meg, så kan jeg nevne en kollega på jobben som er ca. 25 år. Han har samboer og er ute de fleste helger og er mye med venner og kjente. Men samtidig er han en ivrig spiller, og eier Xbox 360, PS3 og Wii, og bruker alle tre aktivt.

Man må ikke velge det ene eller andre.

Lenke til kommentar
Fin hund.

Tja, hvis du er sikker på at du alltid vil kjøre automat så er det vel greit.

Jeg tar selvfølgelig lappen med manuell siden nordmenn ikke har skjønt at automat er digg. Selv skal jeg aldri ha manuell... noe mer kjedelig og unødvendig kan jeg ikke tenke meg.

Kun litt over 2 timer igjen til jeg skal draaa :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...