Hyperio Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg på den andre siden har planlagt å døgne nå. Skal ikke sove før om 24 timer. Må ordne den fuckings døgnrytmen. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg skulle egentlig kjøre samme rutine, men så kom jeg på at jeg skal på TSOP i morra kveld. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Ja, men man må konsentrere seg om spillet og blir litt halvveis sosial. Men det er kanskje bare sånn jeg opplever det. Men jeg forstår ikke at hvert år drar 5000 mennesker til Hamar med dataen sin og sitter der å svetter i time for time uten søvn og gjør akkurat det de kan gjøre hjemme i den mørke kjelleren sin. (Rettet til Zeke.) Det var ikke snakk om sosiale spill eller noe slikt. Det var snakk om en balansegang mellom å være inne og spille (forresten, når jeg spiller, er det som regel onlinespill som left 4 dead eller lignende som man bare kan hoppe inn i, som jeg ser på delvis sosialt), og et uteliv, der man er med venner, går ut i helgene og lignende. Utenom meg, så kan jeg nevne en kollega på jobben som er ca. 25 år. Han har samboer og er ute de fleste helger og er mye med venner og kjente. Men samtidig er han en ivrig spiller, og eier Xbox 360, PS3 og Wii, og bruker alle tre aktivt. Man må ikke velge det ene eller andre. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) At jeg vant 560 kr på nettpoker i dag :!: Endret 20. november 2009 av ostehøvel Lenke til kommentar
Myst Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 At det er siste arbeidsdag før operasjonen og blir sykemeldt i noen uker. Ellers var det noen ting til som jeg ikke husker lenger... Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Skal på tur idaaaag! Skal øvelseskjøre med BMW X5 fra Stavanger til en plass inni sverige! Så blir det overnatting på et hotell, hente en 7 måneder gammel hund og så kjøre hjem igjen Har også handla inn masse iste, brus og vann sammen med gode smørbrød! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Høres kos ut det, hvilken type hund er det forresten? Men det er ikke ordentlig øvelseskjøring med automatgir da. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Høres kos ut det, hvilken type hund er det forresten? Men det er ikke ordentlig øvelseskjøring med automatgir da. Amerikansk Cocker Spaniel. Care, automat er fremtiden. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Fin hund. Tja, hvis du er sikker på at du alltid vil kjøre automat så er det vel greit. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Fin hund. Tja, hvis du er sikker på at du alltid vil kjøre automat så er det vel greit. Jeg tar selvfølgelig lappen med manuell siden nordmenn ikke har skjønt at automat er digg. Selv skal jeg aldri ha manuell... noe mer kjedelig og unødvendig kan jeg ikke tenke meg. Kun litt over 2 timer igjen til jeg skal draaa Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Automat er for kvinner og amerikanere. Manuell er mye gøyere å kjøre. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Fikk melding fra posten om at mitt nye Tv har komt og kan hentes på post kontoret Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Blitt heldige eier av mikseutstyr :D nice! kva utstyr då? cdj-ing eller vinyl? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 At jeg tror engelsk tentamen går ganske bra! Og jeg skrev noe ut av første bokstavene i avsnittene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Deilig og sove lenge idag. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 God økonomi for engangs skyld Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Blitt heldige eier av mikseutstyr :D nice! kva utstyr då? cdj-ing eller vinyl? Det ble kjøp av brukt Pioneer DJM 400, 2x CDJ 400, HDJ 2000 og FL-440. Hendig, enkelt, og digg. Må bare lære meg det :!: . Og nå har jeg faktisk en hobby på siden. Wooo . Lenke til kommentar
KKake Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Dette er hyggelig, og gjør meg motherfuckings glad! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 At jeg hadde det så sykt gøy ute i går. Var hardt å stå opp nesten like beruset 4 timer etter leggetid, men så innmari verdt det. Sliten nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå