General_Skurf Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Det kom noen tall på kontoen min idag =) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 The Cure! The Cure gjør meg overlykkelig og smilende og gledestårer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 The Cure! The Cure gjør meg overlykkelig og smilende og gledestårer! Meg også! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Når ting går som på skinner på jobb og det bare er å kjøre på. Da blir jeg i godt humør. Er tømrerlærling, forresten. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Flat Erik feat Mr. OiZo. Begynner alltid og danse til den ! FULL GUFFE ! Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Folk som begynner å irritere seg over tullete ting.. haha Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 At folk sier jeg har et poeng i argumentene mine. Du har ett poeng Det var hyggelig å gjorde meg glad! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Det snør som bare det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Det slo meg også at nye ting gjør meg glad. *minimaterialist* F.eks. fikk jeg tak i 1 stk nytt Logitech webkamera og tastatur til 50kr stykket på Free Record Shop (i Oslo), samt nye, flotte sko til halv pris. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg er hoppende glad. Holdt på å gjøre meg klar til å dra på jobb , og så ringer sjefen og sier at jeg ikke trenger å komme i dag eller i morgen. Og jeg har allerede hatt fri man-, tir- og onsdag. Deilig med en hel uke fri!!!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg er glad jeg skal til Stavanger på lørdag, farmor sa det var sol og varmt og snefritt der. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Hurra, jeg fikk valentineskort! "ida er kul ida er rå og jeg vil veldig gjerne se deg uten BH" XD! Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Fredag imorgen ! Vinterferie ! Og det å lese boken min ! Utrolig avslappende. Lenke til kommentar
kanonkent Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Hurra, jeg fikk valentineskort!"ida er kul ida er rå og jeg vil veldig gjerne se deg uten BH" XD! Haha, tidenes valentinskort! Jeg blir glad når madammen sende meg melding. Selvom det er bare noe helt uvesentlig, noe helt vanlig, så blir jeg kjempeglad Endret 14. februar 2008 av kanonkent Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg vet ikke hvorfor, men å skjære ost fra en helt ny gulost gjør meg glad Må være det at jeg får hele skiver da, uten stress. Og ja, jeg har gulost på maten nesten hver dag. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Valentins gaven jeg fikk idag Det kom en jente bort til meg og ga meg en pose. Hun sier at det er fra en vennine. Jeg snur hodet og ser en ganske så pen jente gå i 25 kmph(?) knall rød i ansiktet og skuler bakover med et smil. Jeg åpner posen og finner en sjokolade der det stod etter eller annet på og en stor slikkepinne som er rød og det står I Love You på Fikk også en del andre kort Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Nei, så søtt !! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Ja Føler meg ganske dum med tanke på at jeg ikke ga henne noen form for presang Men jeg laget et kort til henne i natur og miljø timen hvis det teller da, fikk aldri gitt det pga hun skulle en plass i skoletiden Får vell finne på noe i morgen da Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Jeg er glad jeg skal til Stavanger på lørdag, farmor sa det var sol og varmt og snefritt der. Synest du det er hyggelig å høre noe realistisk også? Åpne denne hvis du vil høre noe realistisk (ikke meningen å såre deg) : I stavanger omerådet er det slik i noen få dager, veldig sjeldent. På den annen side er Stavanger en fin by Noe som gjør meg glad er at jeg skal ha lan, lørdag til tirsdag Endret 14. februar 2008 av fjeddiu Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2008 Jeg snur hodet og ser en ganske så pen jente gå i 25 kmph(?) knall rød i ansiktet og skuler bakover med et smil. Litt av en hastighet, og spesielt med tanke på at hun klarte å skule bakover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå