Snublefot Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Grøss, stakkars deg. Jeg jobber på Posten, så jeg har jo litt å styre med, jeg og. Har heldigvis ordna meg fri på julaften i år, så jeg er fornøyd. Hun skrøt meg egentlig bare opp i skyene og kalte meg arbeidsplassens største ressurs og sa "Jeg er så GLAD for at jeg har deg, Oda!" før hun klemte meg. Verdens største ego-boost. Jeg svever på skyer. Uffda, posten. Da lider du minst like mye som meg. Så kjekt å få høre slikt av sjefen da. Flink sjef også. Alt for få er god til å gi ros. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Alt for få er god til å gi ros. Det er jaggu sant. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hun er uten tvil verdens beste sjef. En drøm å jobbe for. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Vi skal spise pinnekjøtt. Sikl. Jeg sliter så hardt med å ikke lage pinnekjøtt nå jeg. Eller i det butikken åpner. Det er så ufattelig godt og jeg er så ufattelig pro på å mekke mat. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Nååå scorer du poeng, veit du. Vi spiste ribbe forrige helg, vi. Siden det ikke er julaften-mat. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Siden det ikke er julaften-mat. Nå må du rulle inn, frøken. Cut. That. Out. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Åh, du er en av dem. Endret 17. november 2009 av Lemon Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ja-a! Jeg ler av pinnekjøtt. Hahahaha! Gjør egentlig ikke det, da det er veldig godt, men ribbe på julaften. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Dette kommer til å kreve heavy kompromisser i framtida. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg ler av pinnekjøtt. Hahahaha! *lade hagla* Har vokst opp med ribbe jeg også, men jeg har aldri likt det. Så hvorfor skal jeg fortsette å lage ribbe hver jul når jeg ikke liker det? Pinnekjøtt derimot er muligens det beste jeg veit. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) *ta på seg hjelm* Nei, om du ikke liker det så er det jo greit. Ribbe er vel en skikkelig tradisjon for meg, det er ikke pinnekjøtt. Men jeg sier ikke nei takk til pinnekjøtt på julaften heller, men da må jeg ha ribbe en annen dag. Edit: Når jeg tenker meg om så pleier vi egentlig å ha pinnekjøtt på Nyttårsaften. Endret 17. november 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg tror vi har ribbe en eller annen gang i løpet av romjula, mens det er kalkun på nyttårsaften. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 På julen äter man skum-julnissar, Julmust, nötter, Bebibell och kalkon. Det är gott, och gör mig glad. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Vi spiser and til jul vi^^ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Vi spiser and til jul vi^^ Aldri hørt andre enn Donald gjøre(noe som i seg selv er bra sykt), hvordan tilbereder dere den? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Haha, stilig. Dansk tradisjon. Man fyller vel rompa med stuff (husker ikke hva, men eplebiter og svisker ihvertfall) og lar den steke i litt vann i ovnen ganske lenge. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 BRILLEFRI! Linser thank god! På julen äter man skum-julnissar, Julmust, nötter, Bebibell och kalkon.Det är gott, och gör mig glad. Julmust Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 At jeg skal feire årets jul i thailand! Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Å ligge på et varmt og godt hotellrom i Tromsø, mens resten av packsa i troppen er på øvelse og fryser i telt gjør meg på en måte glad Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Vi spiser and til jul vi^^ Aldri hørt andre enn Donald gjøre(noe som i seg selv er bra sykt), hvordan tilbereder dere den? Donald spiser kalkun. Jeg spiser juleskinke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå