€uropa Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 6 på terminens viktigste norskprøve. Ikke karakteren 6, altså? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Mye ny musikk å høre på! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Har kjøpt meg nye klær, og prøvd en helt ny stil nå. Og det er mange som har kommentert klesstilen min Alltid hyggelig med kommentarer Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Åssen stil, tør jeg spørre? Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Badehette regner jeg med! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Jeg ville ikke gitt positive tilbakemeldinger til en som har badehette til hverdagsbruk. Beklager hvis dette likevel er tilfelle. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Akkurat nå er det Gravity Band - Fields of Joe som gjør meg glad. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Oooog tanken på alle klementinene du skal spise i morra? Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Monster Energy Øøøøø..... RedBull makes me happy <3 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Oooog tanken på alle klementinene du skal spise i morra? Jahaha! Det blir fint. *sikle* Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 At jeg er snart ferdig med julegavene. For en gangs skyld slipper jeg å stresse i siste liten for å finne noe passende. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Heldig! Jeg er i hvertfall godt igang. Jeg er glad for at medarbeidersamtalen i dag neppe kunne gått noe særlig bedre! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 mangler 6 gaver og tre gaver til dyra så er jeg ferdig Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Må alltid jobbe så mye i julen. Siden jeg jobber på et kjøpesenter i julen så får jeg kunder helt opp i halsen, da orker jeg ikke å handle julegaver på fritiden. Så... deilig. Hva sa sjefen da? Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Grøss, stakkars deg. Jeg jobber på Posten, så jeg har jo litt å styre med, jeg og. Har heldigvis ordna meg fri på julaften i år, så jeg er fornøyd. Hun skrøt meg egentlig bare opp i skyene og kalte meg arbeidsplassens største ressurs og sa "Jeg er så GLAD for at jeg har deg, Oda!" før hun klemte meg. Verdens største ego-boost. Jeg svever på skyer. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) jobber i matbutikk jeg. første året på en så stor butikk ,så det kan jo bli spennende. har ihvertfall sørget for noen fri dager i jula. ellers hadde jeg blitt direkte sprø. men man har jo alltid internett da man kan bestille fra.. neste lørdag(ikke kommende) skal jeg jobbe 8-16, rett til oslo og gå i gatene der, så rett på julebord. blir en spennende dag Endret 17. november 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg misunner deg ikke! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg misunner deg ikke! en liiiiiiten fare for jeg ikke kommer til å spise julemiddagen(jobber i ferskvaren og da skal selge rbbe til alle) men fy som jeg gleder meg til å se hovmesteren og spise god mat lille julaften og våkne opp til askepott og reisen til jule stjernen. tradiosjon tro kommer vell jeg og typen og spille wow før og etter julefrokost....GLEDER MEEEEG! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Haha, høres herlig ut. Vi skal spise pinnekjøtt. Sikl. Også skal jeg se Tre nøtter til Askepott og ligge på sofaen og lese Harry Potter for åttende år på rad. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå