Velociraptor Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Mozilla Firefox gjør meg glad ! Det er så gøy å søke, slrive og su :love:rfe med den. Og nå som jeg har lastet ned et nytt tema, så er det enda bedre ! Woho ! Bless you Firefox Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Hurra. Fint vær Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Innmari god sex gjør meg glad Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Det fine været i Bergen idag gjorde meg glad. Fikk gjort litt med bilen, tok meg en tur rundt om kring, ned i sentrum, kjørte med soltaket åpent og i t-skjorte. Var så deilig. Men kaldt ble det når solen forsvant. Gleder meg til våren Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Samme her stakan! skamfin vær. Har hatt skikkelig sommerfølese de siste dagene, har begynt å mekke planer for sommeren med hyttetur på heia og greier Gleder meg som et hel**** til sommeren nå Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Et par innlegg med off-topic er fjernet. Vennligst hold dere til trådens tema. Prat om skins til webbrowesere kan dere ta i egnede tråder. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 "Ekstern avslutningsdialog" gjør meg glad akkurat nå i klasserommet Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Innmari god sex gjør meg glad Pics or it didnt happen. =D=D=D Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Lønn i dag!!!! Og vinterferie Jeg hater å sitte en hel dag uten å gjøre noe, så jeg maler kjøkkenet i ferien min . Malte ett strøk på taket i går kveld, og ett i dag tidlig, og er ferdig med første strøk på veggene straks. Og laang tur i sola med hunden min var veldig hyggelig i dag. Har lært henne å gå fint i bånd så det er en ren fryd ! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Ullsokker, fantastisk oppfinnelse. De klør kanskje litt i starten, men når du har brukt dem en stund er de varme og deilige. Jeg elsker ullsokker. Og ekorn. Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Endelig ferdig med en biologiprøve! Har hatt den i bakhodet i flere uker nå, og den kunne vel egentlig gått mye bedre enn den gjorde, men uansett veldig digg å få den ut av hodet. Lenke til kommentar
Pecas Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Å en glad tråd! *stort smil* - Jeg har Truly Splashy ved siden av meg:D Det gjør meg veldig glad! - Jeg skal snart legge meg, og senga er utrolig deilig å legge seg i når mann er trøtt! - Jeg har roser i en vase på rommet mitt, og de lukter godt! - Den følelsen man får når man er ferdig å trene! Hvem liker ikke endorfiner? - Ferie! (Bare 4 dager til vinterferien) - Høre på bra musikk! - Blir alltid glad av komplimenter! - Sitte å lese en god bok foran peisen! - Jeg blir glad når jeg har rydda ferdig rommet mitt og det ser fint ut! ...og siden jeg er jente må jeg legge til punktet - Shopping! Tror det frigjøres endorfiner i kroppen når man har kjøpt seg noe man liker. Det føles hvertfall sånn=P Ble glad av å skrive det her jeg:D Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg er glad fordi: Jeg er ferdig med enda et kapittel i boken jeg leser. Jeg drakk en kopp med kaffe idag, den var fylt med fløte og en slags caramell saus At jeg fant en sånn online chat greie på en side jeg vanker på Og alle de fine smilyene på forumer som dette Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Jeg er glad fordi: Jeg er ferdig med enda et kapittel i boken jeg leser. Jeg drakk en kopp med kaffe idag, den var fylt med fløte og en slags caramell saus At jeg fant en sånn online chat greie på en side jeg vanker på Og alle de fine smilyene på forumer som dette denne gjør meg glad hver gang jeg ser den Det er den beste smileys'n som finnes etter min mening Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Den beste smileyen må jo være denne: <====== Den! Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 At jeg endelig er ferdig med særemne, etter 36 timer med skriving. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 At jeg skal legge meg... nuh! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Prøven jeg satte oppe og leste i hele natt gikk kjempebra Fofremmelsen ble endelig en realitet, og jeg skal på kurs i mars. Så vips er jeg sjef for alle på det skiftet og har ansvaret. Gruer meg litt, men tror det skal bli en kjekk utfordring. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 At folk sier jeg har et poeng i argumentene mine. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 At folk sier jeg har et poeng i argumentene mine. Du har ett poeng Jeg shoppa i går. 2 nye dongeribukser, en genser, jakke og sokker . Og enda mer shopping i dag og at jeg er ferdig å male kjøkkenet før typen kommer hjem fra jobb i dag, slik at jeg kan fjerne all plast og tape og lage middag til han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå