Estella! Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 ett års offisiell dag med typen(har vell teoretisk vært sammen i 2,5år da men) Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 at jeg nå sitter med macbook pro'en på fanget og iphonen i lomma som modem, og det funker super bra Første gang jeg prøver - nå får jeg se hvor lenge batteriet holder, maskinen mener den kan holde 4 timer til, så lover godt Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Lørdag! Musikken til Gisle Martens Meyer I alle fall alt jeg har hørt av Nebular Spool og Ugress Brå å høre det er flere GMM-fans her GMM på Spotify Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Little Sally Scank went to the bank and talked on her phone the whole time,She took forever and didn't care wether she made everyone mad in the line, Including a guy that was mentally unstable and happened to have a knife and cut of her head and killed all the children. Endret 7. november 2009 av Mr.Graves Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 En uke igjen til konsert med The Prodigy! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 At Gothminister er ute på Spotify. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Nettopp hatt Indrefilét med bacon, sprøstekte poteter, grønnsaker og herlig peppersaus Bare digg å chille på fjellet i en varm hytte. Lenke til kommentar
safags Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) TNAW, han er så søt , og JÆVLIG morsom!: Endret 7. november 2009 av GreVeen Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Så MJs This Is It for andre gang i dag! En gang til! Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) At en brite skal sende meg en 6-pack med dr. pepper til jul Endret 7. november 2009 av SoapyAsHell Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 At en brite skal sende meg en 6-pack med dr. pepper til jul Hvorfor ikke bare kjøpe i butikken? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Nok en hyggelig kveld med mine foreldre, samt flere nye klær. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Bestilt meg en fempakning med Crunchie. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 At en brite skal sende meg en 6-pack med dr. pepper til jul Hvorfor ikke bare kjøpe i butikken? Hvor selger de det? Har bare sett det i en butikk, men det var der jeg bodde før. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 At en brite skal sende meg en 6-pack med dr. pepper til jul Hvorfor ikke bare kjøpe i butikken? Hvor selger de det? Har bare sett det i en butikk, men det var der jeg bodde før. De har det hvertfall på BONNJPRIS i Trondheim. Den ved studentersamfunnet. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 At en brite skal sende meg en 6-pack med dr. pepper til jul Hvorfor ikke bare kjøpe i butikken? Hvor selger de det? Har bare sett det i en butikk, men det var der jeg bodde før. De har det hvertfall på BONNJPRIS i Trondheim. Den ved studentersamfunnet. Det er en liten pendletur fra Tromsø til Trondheim da. Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 At jeg snart har bursdag. Når da? Jeg hadde på fredag Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 At en brite skal sende meg en 6-pack med dr. pepper til jul Hvorfor ikke bare kjøpe i butikken? Hvor selger de det? Har bare sett det i en butikk, men det var der jeg bodde før. mener å ha sett det på ultra Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 (endret) Jeg jobber på Meny og der selger vi Dr. Pepper Godt mulig Ultra også har det, da vi er under samme kjede elns. Nå for tiden blir jeg glad av diverse sanger, samt å bli kjent med nye intelligente mennesker jeg kan se meg selv sammen med i fremtiden. Endret 8. november 2009 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå